visitor activity trackervisitor activity monitor پیام خبر - «تپ سی» با ۵۰۰ تاکسی در شیراز آغاز به کار کرد
پایگاه تحلیلی خبری پیام خبر
خبر فوری:

«تپ سی» با ۵۰۰ تاکسی در شیراز آغاز به کار کرد

تپ ۳۰  -  تاکسی اینترنتی تپ سی
    -     کد خبر: 2649
    -     تاريخ انتشار : ۱۳۹۶/۴/۲۸|۱۹:۴۰
سرویس :اجتماعی >> شهری
تاکسی اینترنتی «تپ سی» با ۵۰۰ دستگاه خودرو در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پیام خبر، مدیرعامل تاکسی اینترنتی «تپ سی» در نشستی خبری که چهارشنبه در شیراز برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: رویکرد این موسسه با توجه به اقتصاد مشارکتی به عنوان مصداق اقتصاد مقاومتی در حوزه فن آوری است.

میلاد منشی پور با اعلام اینکه شیراز به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور هدف این خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل شهری است افزود: پس از تهران، مشهد، اصفهان و کرج، شهر شیراز یکی از اهدافی است که برای «تپ سی» ترسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مشارکتی، ۲ مشکل را به طور مستقیم هدف قرار می دهد یادآور شد: استفاده غیربهینه از دارایی ها و محدودیت در جذب سرمایه از اهداف اقتصاد مشارکتی است که ما به عنوان یک استارت آپ هدف قرار داده ایم.

منشی پور با اعلام اینکه تپ سی شرکتی دانش بنیان است که توسط دانش آموختگانی با تجربه در تحصیل و کار در بهترین و معتبرترین دانشگاه ها و شرکت های دنیا تاسیس شده است افزود: این استارت آپ از افراد نخبه در زمینه های تکنولوژی و مدیریت کسب و کار داخل کشور تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه ناوگان «تپ سی» از ناوگان تاکسیرانی شهر تهران بیشتر است عنوان کرد: با وجود کیفیت بالای این ناوگان قیمت ها ۲۰ تا ۴۰ درصد از تاکسی های سنتی کمتر قرار دارد.

منشی پور در عین حال راه اندازی تاکسی اینترنتی را برای رانندگان همراه با افزایش درآمدی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی دانست و افزود: از آنجا که در این سیستم تاکسی اینترنتی زمانی از دست داده نمی شود راننده این امکان را دارد که از کمترین وقت بیشترین بهره را ببرد زیرا در این سامانه از بستر فناوری برای استفاده بهینه بهره برده می شود.

وی با تضمین امنیت در این روش تاکسی رانی اظهار کرد: سیستم تپ سی بر اساس امنیت برای مسافران طراحی شده و ما لحظه به لحظه خودرو، راننده و مسافر را در هر موقعیتی رصد می کنیم.

منشی پور این نوید را داد که در شیراز خدمات «تپ سی» به شهروندان با ۳۰ درصد کاهش قیمت از نرخ آژانس ها آغاز شده و هدف از آمدن تاکسی اینترنتی یادشده به این شهر برای بهبود حمل و نقل شهری است.

در ادامه مدیر «تپ سی» در شیراز به شیوه عملکرد این سرویس حمل و نقل پرداخت و گفت: در این موسسه برای جذب رانندگان اهمیت ویژه ای قائلیم و شیوه کار بر اساس کنترل کیفیت خودرو، آموزش مسیریابی و استفاده از نرم افزار به راننده است.

مهدی علی بای از آغاز بکار «تپ سی» در شیراز با دست کم ۵۰۰ خودرو خبر داد و افزود: میانگین وقتی که یک کاربر برای استفاده از خدمات این سرویس در شیراز متحمل خواهد شد ۵ دقیقه است.

وی پیرامون اخذ مالیات بر ارزش افزوده در خدمات یادشده عنوان کرد: مالیات ارزش افزوده سرویس توسط شرکت پرداخت می شود.

علی بای تاکید کرد: انتخاب مدل خودروهای «تپ سی» در شیراز به نحوی است که پراید از سال ۹۰ و باقی خودروها از سال ۸۵ به بالا هستند.

به گزارش خبرنگار پیام خبر، فعالیت تاکسی اینترنتی «تپ سی» یکسال پیش در تهران و کرج آغاز و امروز در شیراز آماده سرویس دهی  به شهروندان است.

ارسال نظر

نام
پست الکترونیک
متن
captcha
ارسال