کمپین «ماندگار»

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام اجرایی شدن کمپین «ماندگار» گفت: این کمپین با شعار «بی نهایت ماندگار» با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در ۲ دسته سرویس های حرفه ای و اقتصادی به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.

به گزارش پیام خبر، مهندس محمدرضا بیدخام،  با اعلام اجرایی شدن کمپین «ماندگار» گفت: این کمپین با شعار «بی نهایت ماندگار» با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL ،VDSL و FTTH در ۲ دسته سرویس های حرفه ای و اقتصادی به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.

 مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: بازار هدف این کمپین، تمام مشتریان موجود شرکت مخابرات ایران که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می کنند، مشتریان سایر اپراتورهای ثابت و مشتریان غیرفعال را شامل می شود.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی‌ که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد و بهتر و جامع تر از کمپین های گذشته در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار ‌گیرد.

مهندس بیدخام یادآور شد: جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده بر بسترهای مختلف و جذاب برای مشتریان، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

مهندس بیدخام افزود: سرویس های حرفه ای کمپین ماندگار از زیرساخت های ADSL، VDSL و دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) با ترافیک ها و سرعت های مختلف به کاربران طبق جدول زیر عرضه می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.


وی افزود: مهم ترین مزیت کمپین ماندگار، ارائه انواع طرح ها در بسترهای مختلف و برای تمام مشتریان با هر سطح نیازی به باند پهن است که در نتیجه، این کمپین و طرح های مختلف و کاربرپسند آن به کمپینی ماندگار برای مشتریان در سراسر کشور تبدیل خواهد شد.


مهندس بیدخام در پایان عنوان کرد: اجرای جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های اقتصادی و حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت مخابرات ایران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

نقل و انتقالات باشگاه های اروپا

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل