سید مجید صدری مدیر عامل مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نشان ارتباطی کشور آمادگی دارد با هدف رشد و شکوفایی خدمات و محصولات ارتباطی کشور و محقق شدن جهش تولید، با همه فعالان حوزه ارتباطات و مخابرات تعاملات گسترده ای را برقرار سازد.

به گزارش پیام خبر، مهندس سید مجید صدری در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران حوزه ICT برگزار شد، گفت: توسعه زیرساخت شبکه و تعامل با بخش خصوصی از مهمترین اولویت های فعالیت مخابرات در دو سال گذشته بوده است، به نحوی که در ابتدای فعالیت تیم مدیریت فعلی در شرکت مخابرات ایران وضعیت شبکه‌ی انتقال مناسب نبود و اپراتورهای بزرگ همراه اول و ایرانسل از ما در استان‌های مختلف درخواست ظرفیت کرده بودند ولی ما نمی‌توانستیم پاسخگو باشیم، اما اکنون با برقراری ارتباطات و تعاملات گسترده با تمام اپراتورهای ثابت و سیار، بازار ارتباطات کشور از هم افزایی بسیار بیشتری برخوردار شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: خدمات تامین زیرساخت‌ها، فضا، پاور و لینک و خدمات نگهداری از کارهای مهم شرکت مخابرات ایران است که به همه فعالان حوزه ارتباطات با رعایت قوانین عرضه می‌ شود.

وی اضافه کرد: در مخابرات به روی شرکت‌های داخلی دیگر در حوزه‌های مختلف باز است و استفاده از تولید داخل علاوه بر کاهش ارزبری گسترده، موجب تحقق شعار رونق تولید شده که مورد تاکید مقام معظم رهبری و به عنوان شعار سال انتخاب شده است.

مهندس صدری با تاکید بر تعامل صددرصدی با تمام شرکت‌های بخش خصوصی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تعاملات به گسترده تر شدن بازار ارتباطات کشور در چارچوب مشتری محوری و ارائه خدمات باکیفیت تر منجر شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شعار جهش تولید را اولویت فعالیت ها در سال جدید قرار داده ایم، افزود: استفاده از فناوری های روز در تمام امور مربوط به توسعه به ویژه در ایام کرونا بسیار قابل توجه بوده است.

وی افزود: برگزاری نشست‌های آنلاین با مدیران مخابرات مناطق به صورت روزانه، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، تاثیر گذاری بیشتری در کل کشور داشته و با ماموریت شرکت مخابرات در تحقق ارتباطی فراگیر هماهنگ است.

مهندس صدری، رشد 155 درصدی ترافیک بین الملل و رشد 210 درصدی ترافیک داخلی را از جمله دستاوردهای شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: به صورت روزانه، 110 درصد افزایش، مصرف اینترنت در سال 98 توسط مشتریان مخابرات انجام شده است.

وی توجه حداکثری به توسعه سرمایه انسانی در تمام عرصه ها را از اولویت های شرکت مخابرات اعلام کرد و افزود : در این مسیر، برای تحقق رضایت مندی تمام کارکنان شرکت اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری تلاش می کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: مدیریت نقدینگی و کاهش هزینه‌ها در جهت توسعه بیشتر حوزه های تجاری و فنی در طول سال گذشته تا درصد بالایی طبق برنامه‌ محقق شده است.

مهندس سیدمجید صدری خاطر نشان کرد: اساس فعالیت ها را از سال گذشته با محوریت استفاده از تولیدداخل قرار داده ایم، به نحوی که اکنون بیش از 80 درصد تمام تجهیزات استفاده شده در شرکت مخابرات در سراسر کشور با استفاده از تولیدداخل خریداری و استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این امر منجر به کاهش گسترده ارزبری در خرید تجهیزات شده، افزود :تمام نرم افزارهای کلیدی حوزه نرم افزاری شرکت از مجموعه های داخلی، تهیه و در اختیار شرکت مخابرات در سراسر کشور قرار داده شده است.

وی با تشریح اقدامات شرکت در ایام کرونا گفت : با همکاری گسترده با ستاد اجرایی فرمان امام، در راه اندازی سامانه 4030، تلاش زیادی انجام شد و اکنون این سامانه، پاسخگوی مخاطبان در سراسر کشور است.

مهندس صدری افزود: تقویت و توسعه شبکه های مخابراتی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در دوران کرونا و توجه روزافزون به تامین زیرساخت های ارتباطی تمام اپراتورها با تلاش جهادی کارکنان شرکت مخابرات انجام شد.

در ادامه این نشست آنلاین، خبرنگاران حوزه ICT در خصوص مباحث مختلف مربوط به مخابرات به صورت تعاملی با مهندس صدری به پرسش و پاسخ و گفتگوی آنلاین پرداختند.

مهندس صدری افزود: تقویت و توسعه شبکه های مخابراتی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در دوران کرونا و توجه روزافزون به تامین زیرساخت های ارتباطی تمام اپراتورها با تلاش جهادی کارکنان شرکت مخابرات انجام شد.

در ادامه این نشست آنلاین، خبرنگاران حوزه ICT در خصوص مباحث مختلف مربوط به مخابرات به صورت تعاملی با مهندس صدری به پرسش و پاسخ و گفتگوی آنلاین پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نقل و انتقالات باشگاه های اروپا

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل