سید مجید صدری مدیر عامل مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم دریافت خدمات مخابراتی تمام مشتریان در سریع ترین زمان ممکن گفت: فرایند رانژه خطوط مخابراتی به منظور برقراری ارتباط اینترنتی، در تمام مناطق مخابراتی سراسر کشور، حداکثر در ۲۴ ساعت باید انجام شود.

مهندس سید مجید صدری گفت: با توجه به تاکیدات و حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس آذری جهرمی؛ هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت و دیتا، نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش تردد و مشتری مداری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم دریافت خدمات مخابراتی تمام مشتریان در سریع ترین زمان ممکن گفت: فرایند رانژه خطوط مخابراتی به منظور برقراری ارتباط اینترنتی، در تمام مناطق مخابراتی سراسر کشور، حداکثر در ۲۴ ساعت باید انجام شود.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مشتریان شرکت مخابرات ایران از درگاه‌های غیرحضوری به منظور تحقق دولت الکترونیک افزود: شرکت مخابرات ایران با توسعه درگاه‌های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان از جمله مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع در تلاش است ضمن انجام سریع امور، میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نقل و انتقالات باشگاه های اروپا

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل