کد خبر: 5386
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
فرشید ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت:مشکل سامانه ۲۰۲۰ به طور کامل رفع شده و کاربران می توانند با تلفن ثابت به صورت رایگان با این سامانه تماس بگیرند.

به گزارش پیام خبر، به دنبال ضعیف شدن اینترنت در شیراز، عده زیادی از کاربران برای جویا شدن این مشکل و رفع آن در تماس با ۲۰۲۰ دچار مشکل شدند، به گفته آن ها هر چه با این سامانه تماس گرفته اند کسی پاسخگو نبوده، این در حالیست که طی تماس با ۲۰۲۰ هزینه هم از کاربران کسر شده است.

در ادامه پیام یکی از کاربران که در شبکه اجتماعی دست به دست می شود را می خوانید:

«شرکت 2020 چه بلایی بر سر مردم آورده است، کسی در جریان هست که شرکت مخابراتی 2020 در شیراز چه کاری انجام می دهد؟ ما هر چه برای رفع مشکل اینترنت تماس می گیریم، حداقل 15 دقیقه طول می کشد تا کارشناسان جواب دهند اما بعد هنوز صحبت نکرده ایم، قطع می کنند تا دوباره زنگ می زنیم 20 دقیقه از شارژ اعتباریمان کم می شود، لطفا رسیدگی کنید.»

مهندس فرشید ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: طی 2 سه روز گذشته سامانه ۲۰۲۰ مخابرات منطقه ای فارس برای یکسان سازی برنامه نرم افزاری که به صورت سراسری بوده، با اختلال فنی مواجه شده و در این مدت نتوانسته که به طور کامل پاسخگوی کاربران باشد چرا که با وجود این اختلال بر تعداد کاربران در صف های انتطار افزوده شده و به همین خاطر جوابگویی به آن ها به طول انجامیده است.

مدیر مخابرات منطقه فارس با بیان این که هزینه تماس با سامانه ۲۰۲۰ رایگان است، افزود: این سامانه برای کاربران هزینه در برنداشته و هم اکنون نیز مشکل عدم ارتباطی با این سامانه برطرف شده و آن ها می توانند برای رفع مشکلات اینترنتی با تلفن ثابت با شماره ۲۰۲۰ به صورت رایگان تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نقل و انتقالات باشگاه های اروپا

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل