کد خبر: 6902
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
تلفن ثابت - تلفن قدیمی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان تلفن ثابت به منظور جلوگیری از قطع تلفن ، می‌بایست از طریق سامانه های پرداخت، صورتحساب خود را بپردازند.

به گزارش پیام خبر، مهندس حمید بیدخام با اشاره به محاسبه هزینه کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه گفت: همه مشترکین تلفن همراه می توانند از طریق شماره گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به دریافت صورت حساب تلفن ثابت اقدام و آن را پرداخت کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران باتاکید بر پرداخت صورت حساب تلفن ثابت در پایان هرماه و با بیان اینکه امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است، افزود: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #۲۰۲۰* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی بهره مند شوند.

مهندس بید خام تصریح کرد: تمام مشتریان در سراسر کشور می‌توانند برای جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت، قبوض خود را از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ یا وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق پرداخت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل