کد خبر: 7262
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
سید مجید صدری مدیر عامل مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارایه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه ۲ تهران به صورت پایلوت راه اندازی می شود افزود: این سرویس با هدف ارایه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می شود.

به گزارش پیام خبر، مهندس سیدمجید صدری ضمن بیان این مطلب، اعلام کرد: در طرح فوق مشتریان این منطقه با تماس با سامانه های ۲۰۲۰ یا ۲۰۱۱۷ از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند، بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در مخابرات منطقه ۲ تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.

مهندس صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات در صورتحساب مشترک لحاظ می شود.

وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارایه بهترین خدمات در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارایه خدمات به مشتریان، انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل