کد خبر: 7643
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
فرشید ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس

مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مردم شریف استان می توانند از سامانه های غیرحضوری تلفن ثابت برای پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا استفاده کنند.

به گزارش پیام خبر، مهندس فرشید ایزدی با تاکید بر اطلاع مردم شریف استان از سامانه های غیر حضوری اظهار داشت: در روزهای شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت شیوه نامه های وزرات بهداشت تمام تلاش همکاران ما در مخابرات منطقه فارس در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به هم استانی های گرامی است.

مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص سامانه های مرتبط به خدمات تلفن ثابت اظهار داشت: درگاه "مخابرات من" که در سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir معرفی شده است، درگاهی کامل برای ثبت نام تلفن ثابت، مشاهده و پرداخت قبض، صدور قبض دوره و به روز تجمیعی، تخلیه، شارژ و خلاصه کارکرد است.

وی افزود: سامانه ۲۰۰۰ کوتاه ترین و سریع ترین سامانه پرداخت صورت حساب می باشد که حتی در زمان قطع تلفن نیز قابل استفاده می باشد و از مشترکین گرامی تلفن ثابت درخواست می شود در هنگام قطع تلفن به علت بدهی از این سامانه جهت پرداخت صورتحساب استفاده کنند.

مهندس ایزدی ضمن تاکید بر وجود راه های آسان و غیر حضوری برای ثبت خرابی تلفن ثابت افزود: کد دسترسی #۲۰۲۰* نیز راهی آسان جهت ثبت خرابی تلفن ثابت، پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و خدمات پیش ثبت نام تلفن ثابت است.

وی افزود: مشتریان گرامی که تلفن ثابت آنها دارای خرابی می باشد پس از اطلاع از سالم بودن گوشی تلفن منزل با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس گرفته و خرابی تلفن خود را ثبت کنند.

مدیر مخابرات منطقه فارس در خصوص سامانه پشتیبانی و فروش اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران سامانه ۲۰۲۰ را معرفی کرد گفت: در این سامانه امکان خرید سرویس، دریافت نام کاربری و سایر خدمات مربوط به فروش adsl به مشترکین ارائه می شود.

در پایان مدیر مخابرات منطقه فارس شماره ۲۰۲۱ را سامانه "ارتباط مردمی" اعلام کرد و افزود: مشترکین محترمی که در استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه فارس با مشکل مواجه شدند با تماس با این سامانه درخواست یا شکایت خود را مطرح کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل