سرویس «نورونتا» مخابرات

بر اساس گزارش های رسمی سامانه CRM شرکت مخابرات ایران در سه ماهه نخست ۱۴۰۰، استقبال مشتریان مهم تجاری و سازمانی از خدمات «نورونتا» که دارای قرارداد تضمین سطح کیفی سرویس یا اختصارا SLA هستند، رشد مستمر و قابل توجهی را نشان می دهد.

به گزارش پیام خبر، بر اساس گزارش های رسمی سامانه CRM شرکت مخابرات ایران در سه ماهه نخست ۱۴۰۰، استقبال مشتریان مهم تجاری و سازمانی از خدمات «نورونتا» که دارای قرارداد تضمین سطح کیفی سرویس یا اختصارا SLA هستند، رشد مستمر و قابل توجهی را نشان می دهد.

شبکه «نورونتا»   به عنوان یکی از سرویسهای ارتباطات سازمانی شرکت مخابرات ایران  دارای تضمین کیفیت SLA است که یکی از مهم ترین شاخص های رضایتمندی مشتریان به ویژه برای مشتریان سازمانی و تجاری است.

بر اساس این گزارش، سرویس نورونتا به عنوان یک سرویس ویژه سازمانی در سبد محصولات شرکت مخابرات ایران به مشتریان سازمانی و مهم کشور ارائه می شود و در این مدت توانسته رضایتمندی بالای مشتریان را در حوزه کیفیت و پاسخگویی کسب کند و جزء صد محصول برتر مشتری مدار کشور به تائید وزارت صمت قرار گرفته است.

افزایش رویکرد و رغبت مشتریان سازمانی به استفاده از خدمات اختصاصی و دارای SLA، برای ایجاد لینک های زیرساخت شبکه خود، علیرغم قیمت بیشتر، حاکی از ارتقاء استنباط سنتی هزینه محور مدیریت حاکم سازمان ها به یک برداشت نتیجه گرایانه مبتنی بر هزینه/کارکرد است که در نهایت خدمات بسیار بهتر و باکیفیت تری را به مشتریان سازمانی مخابرات ارائه می دهد.

نکته قابل ملاحظه دیگر، گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ شبکه «نورونتا» به عنوان یکی از سرویس های ارتباطات سازمانی شرکت مخابرات ایران است.

 بر اساس این گزارش، گزارش عملکرد شبکه نورونتا در حوزه های توسعه سرویس و نگهداری در فصل بهار حاکی از افزایش پهنای باند مصرفی در سه ماهه نخست سال جاری این شبکه به میزان ۱۵۰۷ مگابیت بوده و نشان از پایداری سرویس نورونتا در این دوره به میزان ۹۹ و ۹۸ صدم درصد به صورت انتها به انتها در همه ارتباطات نورونتا است.

همچنین، با توجه به تلاش دائمی تیم نورونتا برای افزایش کیفیت پارامترهای فنی و پشتیبانی کلیه سرویس های خود، به ویژه سرویس های سازمانی و تجاری، این شرکت گزارش عملکرد فصلی شبکه نورونتا را بطور منظم و هر سه ماه یکبار در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

نتایج گزارش عملکرد با نظرسنجی های رسمی در مورد میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات متعدد شرکت مخابرات که در آن نورونتا از بیشترین رضایت برخوردار شد، مطابقت دارد.

لازم به ذکر است شبکه نورونتای شرکت مخابرات ایران لوح زرین و گواهینامۀ نوآوری محصول برتر ایرانی (سال ۹۷) و گواهی یک صد برند برتر کشور در سال ۹۹ را نیز در کارنامه خود دارد. / مخابرات منطقه فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

اخبار ویژه کرونا

آخرین اخبار

اجتماعی

گفتگو و تحلیل