پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. عکس
چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۲۲:۰۸
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: آمریکایی‌ها بیش از این سرمایه و ثروت مردم آمریکا را با حضور شرارت‌آمیز خود در خلیج‌فارس هدر ندهند.

به گزارش پایگاه پیام خبر، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری صبح امروز در حاشیه برگزاری رژه گسترده نیروهای مسلح در بندرعباس تاکید کرد: امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز با وجود رفتارهای غیرحرفه‌ای آمریکایی‌ها، با هوشمندی و هوشیاری نیروی دریایی سپاه تامین شده است.

وی افزود: نیروی دریایی ما نشان داده است که از شاخص‌ها و مؤلفه‌های لازم برای اجرای مسئولیت و ماموریت واگذار شده به منظور ایجاد امنیت در این منطقه حساس، حیاتی و راهبردی دنیا برخوردار بوده و در تلاشیم روز به روز به قابلیت‌های خود در این حوزه بیفزاییم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پیامدهای حضور نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس و تنگه هرمز نشان می‌دهد واگذاری ماموریت برقراری امنیت در این منطقه به این نیرو، دقیق، هوشمندانه و درست بوده است.

سرلشکر جعفری با اشاره به رفتارهای غیرحرفه‌ای آمریکایی‌ها در منطقه گفت: این آمریکایی‌ها هستند که به دلیل رفتارهای نامتعادل و عدم تسلط و اشراف اطلاعاتی برای خود و برخی کشورها تولید هزینه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در واقع آنها که مدعی رفتار حرفه‌ای هستند از خود سؤال کنند که حضورشان در خلیج فارس امنیت آفرین بوده است یا مخل یا خسارت آفرین منطقه؟ !

فرمانده کل سپاه خطاب به آمریکایی‌ها تاکید کرد: به تاسی از رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا به آمریکایی‌ها اعلام می‌کنیم بهتر است بیش از این سرمایه و ثروت مردم آمریکا را با حضور شرارت‌آمیز و خسارت‌آفرین در خلیج فارس هدر ندهند و برای عرض اندام و ماجراجویی به همان خلیج خوک‌ها بروند.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: خلیج فارس خانه ماست و ما نسبت به پرسه زدن دشمن پیرامون خانه‌ خود بسیار حساس هستیم.

وی تصریح کرد: به‌رغم ادعاهای دشمن و تلاش رسانه‌های صهیونیستی و نظام سلطه، وحدت، انسجام، هم‌افزایی، هم‌پوشانی، تعامل و همکاری‌های دقیق در مجموعه‌ نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه از جمله در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان واقعیتی انکار ناپذیر است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای از اندیشیدن پیرامون ارتقای دامنه‌ی هماهنگی‌ها و همکاری‌ها و افزایش قدرت دفاعی کشور غافل نیستند و به عنوان ید واحده مشت آهنین ملت ایران برابر دشمنان خواهند بود.

 

کد خبر 1170

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید