پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. عکس
پنج شنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۵ ۲۲:۲۰
امین حیایی، بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است: هنرمند انرژی خود را از خداوند می گیرد و نیازی به انرژی سیاستمداران ندارد.

امین حیایی، بازیگر فیلم سینمایی و طنز «ناردون» در حاشیه اکران این فیلم در سینما سعدی شیراز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «پیام خبر» پیرامون آنچه در برنامه «هفت» پیرامون پشیمانی از بازی در فیلم سینمایی «قلاده های طلا» ابراز کرده موضوعی تمام شده است که نیاز نیست آن را دوباره بازگو کند، گفت: هنگامی که فیلمنامه آن را خواندم از نظر خودم حاوی نکته ای منفی نبود و اتفاقا شخصیتی که نقش آن برعهده داشتم در جهت منافع مردم طراحی شده بود.

حیایی با یادآوری اینکه مردم قضاوت بدی نسبت به فیلم «قلاده های طلا» بروز دادند که منجر به تحریم او شد، عنوان کرد: درحالیکه من به خاطر مردم فیلم بازی کردم و می توانستم مانند آنانی که از جاهای دیگری وام می گرفتم، نوک پیکان حمله قرار داده شدم.

بازیگر فیلم های مردم پسند و طنز امروز سینمای ایران سیاسیون کشور را بخشی از مردم دانست که می توانست دعوت شان را بپذیرد.

حیایی ادامه داد: من همیشه اول مخاطبم را در نظر می گیرم و فیلمنامه را انتخاب می کنم اما درباره آن فیلم به نظرم محبوبیتیم در حال افزایش بود که رویدادهای پیرامون «قلاده های طلا» موجب شد تعادلی در زندگی حرفه ای ام ایجاد کند.

او با بیان اینکه زخم زبان های بسیاری را تحمل کرده، تصریح کرد: «قلاده های طلا» فیلم بدی نبود، اما آن دوره به خاطر تبلیغات منفی که شد مردم مرا مورد سرزنش قرار دادند و این فیلم، فیلمی ضدمردمی به شمار نمی رفت.

این بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است: هنرمند انرژی خود را از خداوند می گیرد و نیازی به انرژی سیاستمداران ندارد.

گفتنی است: امین حیایی به همراه شهرام قائدی برای اکران فیلم «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن پور به تهیه کنندگی منصور سهراب پور به دعوت حوزه هنری فارس به شیراز آمد.

 

کد خبر 1186

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید