پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
شنبه, ۰۳ مهر ۱۳۹۵ ۲۲:۳۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تصویربرداری فیلم کوتاه «لتارژی» به کارگردانی احسان شادمانی در روستاهای شهرستان جهرم به پایان رسید.

به گزارش پیام خبر، کارگردان فیلم کوتاه «لتارژی» با اعلام این موضوع، گفت: با پایان یافتن مرحله تصویربرداری فیلم کوتاه «لتارژی» این اثر وارد مرحله تدوین شد.

احسان شادمانی، عنوان کرد: «لتارژی» اصطلاحی پزشکی به معنای نیمه هوشیاری و خواب مغناطیسی است.

وی، ادامه داد: این فیلم کوتاه داستانی روایت گر زندگی عجیب یک مرد کارگر در یک کارگاه تولید زغال است.

شادمانی، تصریح کرد: لوکیشن های این فیلم در روستاهای کوشکسار، کلاکلی و نوداد، در  بخش سیمکان شهرستان جهرم است.

عوامل فیلم کوتاه «لتارژی»، فیلمنامه و کارگردانی: احسان شادمانی، تهیه کننده: حمید صادقی، بازیگران: علی حسام فر و داریوش ثمر، برنامه ریز و صدا پیشه: لیلا دوکوهکی، تصویربردار: حمید دالوند، صدابردار: علی علوی، دستیار کارگردان: محمدحسن محمودی، طراح انیمیشن: پیمان مکرم، مدیر تولید: یوسف موسوی، عکاس: رضا تشکر، دستیار تصویربردار: مصطفی علی اکبری، طراح صحنه و لباس: رضا تشکر و حمید دالوند هستند.

این درحالیست که نمایشنامه «تن‌های دونده تا مریخ» از نمایشنامه‌های اخیر احسان شادمانی که پیش از این در چند جشنواره ملی نمایشنامه‌خوانی شده روایتی مستند از پروژه جهانی مارس وان و تلاش چند جوانی ایرانی برای شرکت در این پروژه و سفر یکطرفه و بی‌بازگشت به کره‌ی مریخ است.

گفتنی است: احسان شادمانی از چهره های جوان سینما و تئاتر شیراز در کارنامه فیلمسازی خود ساخت آثاری مانند «لطفا غروب نکن»، «ننو»، «عده ای کنار هم»، «پانچ»، «دور و دورتر» و مستند سینمایی «دارالسلام» را دارد.

 

کد خبر 1202

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید