جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۳۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه
بر اساس گزارش شرکت معتبر داده کاوی «تالک واکر»، کاربران شبکه اجتماعی توئیتر از سراسر جهان با شرکت در پویش بزرگ «حب الحسین یجمعنا» به ترند اول جهانی توئیتر دست یافتند.

به گزارش پیام خبر، بر اساس گزارش شرکت معتبر داده کاوی «تالک واکر»، علی رغم جانبداری رسانه های بین المللی در انعکاس اربعین به عنوان بزرگترین مراسم عبادی سیاسی جهان و سانسور کامل این پدیده بی همتا اما کاربران شبکه اجتماعی توئیتر از «سراسر جهان» در پویش بزرگ «حب الحسین یجمعنا» با انتشار بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار پیام با موضوع اربعین به ترند اول جهانی توئیتر دست یافتند. هشتگ «حب الحسین یجمعنا» اگرچه از ماه محرم آغاز شده بود اما در یک هفته منتهی به اربعین توانست بیش از ۲۹۰ میلیون ظرفیت بالقوه برای بازدید اکانتهای یونیک ایجادکند. این هشتگ توانست در یک هفته اخیر یک میلیون و ٧٠٠هزار بار واکنش توسط کابران توئیتر را به همراه داشته باشد. ماندگاری بیش از ۵ ساعته این کلیدواژه در جایگاه اول و دوم ترندهای جهانی از ظهر امروز قابل توجه است. ۴۵ درصد کاربران این پویش از بانوان هستند.

 

کد خبر 133130

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید