تاریخ : پنج شنبه, ۷ بهمن , ۱۴۰۰ Thursday, 27 January , 2022
کد شما در این بخش

برگه نوشته

بالای سایت
1

اولویت مخابرات رضایتمندی مشتریان است

  • کد خبر : 133783
  • 07 بهمن 1398 - 8:37
اولویت مخابرات رضایتمندی مشتریان است
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: تمامی فعالیت ها شرکت باید در راستای رضایتمندی مشتریان باشد.

به گزارش پیام خبر، مهندس سید مجید صدری در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه تهران که با جضورمعاونان شرکت مخابرات ایران اول بهمن ماه در ساختمان شهید یزدی برگزار شد، با ارائه گزارشی از وضعیت واگذاری سرویس های تجاری، روند اداری، تجاری و مالی فرایند فروش و تحویل سرویس به مشتریان را مورد بررسی قرارداد.

وی در این جلسه بر اهمیت رسیدگی به حقوق مشتریان و رفع مشکلات و موانع فنی و اداری موجود تاکید و مدیران منطقه تهران را به تلاش و نظارت بیشتر بر نحوه ارایه خدمت به مردم توصیه و جلب رضایت مشتریان را هدف نهایی مجموعه شرکت مخابرات ایران دانست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت استان تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و اجتماعی، و پوشش جمعیتی بالا و برخورداری از امکانات فنی و ارتباطی بیشتر اظهار داشت : در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات ایران و تسهیل خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تسهیل در فر آیند خدمت رسانی به مردم افزود: به منظور کنترل برنامه ها و نظارت بر اصلاح فرایندهای ارائه خدمات مختلف به شهروندان، در جلسات آینده مدیران مخابرات منطقه تهران نیز حضور خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=133783
کد شما در این بخش

برگه نوشته

پایین سایت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.