تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ مرداد , ۱۴۰۱ Thursday, 11 August , 2022
6

آغاز کمپین «ماندگار» شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران

  • کد خبر : 134341
  • 01 فروردین 1399 - 0:20
آغاز کمپین «ماندگار» شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام اجرایی شدن کمپین «ماندگار» گفت: این کمپین با شعار «بی نهایت ماندگار» با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در ۲ دسته سرویس های حرفه ای و اقتصادی به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.

به گزارش پیام خبر، مهندس محمدرضا بیدخام، با اعلام اجرایی شدن کمپین «ماندگار» گفت: این کمپین با شعار «بی نهایت ماندگار» با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL ،VDSL و FTTH در ۲ دسته سرویس های حرفه ای و اقتصادی به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: بازار هدف این کمپین، تمام مشتریان موجود شرکت مخابرات ایران که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می کنند، مشتریان سایر اپراتورهای ثابت و مشتریان غیرفعال را شامل می شود.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی‌ که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد و بهتر و جامع تر از کمپین های گذشته در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار ‌گیرد.

مهندس بیدخام یادآور شد: جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده بر بسترهای مختلف و جذاب برای مشتریان، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

مهندس بیدخام افزود: سرویس های حرفه ای کمپین ماندگار از زیرساخت های ADSL، VDSL و دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) با ترافیک ها و سرعت های مختلف به کاربران طبق جدول زیر عرضه می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

وی افزود: مهم ترین مزیت کمپین ماندگار، ارائه انواع طرح ها در بسترهای مختلف و برای تمام مشتریان با هر سطح نیازی به باند پهن است که در نتیجه، این کمپین و طرح های مختلف و کاربرپسند آن به کمپینی ماندگار برای مشتریان در سراسر کشور تبدیل خواهد شد.

مهندس بیدخام در پایان عنوان کرد: اجرای جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های اقتصادی و حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت مخابرات ایران خواهد شد.

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=134341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.