فرشید ایزدی گفت: سامانه پاسخگوی ۲۰۲۱ یک سامانه جامع و فعال در سراسر کشور است که مشتریان گرامی برای رفع موانع و مشکلات و همچنین دریافت پاسخ های کارشناسی می توانند با آن تماس حاصل کنند. مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: این سامانه در مخابرات منطقه فارس دارای گزینه های ۱ تماس با کارشناسان حوزه رفع خرابی تلفن ثابت؛ ۲ تماس با کارشناسان امور مشترکین تلفن ثابت؛ ۳ تماس با کارشناسان ابونمان تلفن ثابت؛ ۴ تماس با کارشناسان تلفن همراه؛ ۵ تماس با کارشناسان اداره روابط عمومی؛ ۶ تماس با کارشناسان اداره بازرسی و ثبت شکایات؛ ۷ تماس با کارشناسان اداره حراست و ۸ سایر خدمات می باشد که مردم شریف استان ضمن تماس با این سامانه می توانند سوالات خود را از حوزه مربوطه بپرسند. مهندس ایزدی افزود: شایان ذکراست، این سامانه در ایام غیر تعطیل توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده می شود و در روزهای تعطیل صدای مشترکین ضبط شده و در اولین روزکاری پس از آن به مسائل آنها پرداخته خواهد شد.