تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ مرداد , ۱۴۰۱ Wednesday, 10 August , 2022

حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران از طرح‌های مرتبط با کرونا

• کد خبر : 135603
  • 19 مرداد 1399 - 11:15
حمایت صندوق حمایت از پژوهشگران از طرح‌های مرتبط با کرونا

به گزارش پیام خبر، از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران فراخوان پژوهشی ویژه (کرونا) با هدف حمایت از پژوهش‌های حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با عوارض فردی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مرتبط با ویروس کرونا منتشر شد.

طرح‌های دریافتی در حوزه‌های “فنی و مهندسی”، “محیط زیست”، “تغییرات اقلیم و سلامت”، “کشاورزی و منابع طبیعی”، “علوم و علوم زیستی”، “هنر و معماری”، “مدیریت و علوم اقتصاد”، “میان گروهی”، “علوم انسانی” و “اجتماعی” بوده که مهلت پذیرش در این فراخوان به پایان رسیده است و طرح‌ها در حال ارزیابی هستند.

بر اساس اعلام این صندوق، پژوهشگران حوزه‌های علوم پزشکی، ریاضی و فیزیک، علوم دامی، دامپزشکی و شیلات تا ۱۵ شهریور ماه برای ارسال طرح‌های خود مهلت دارند.

میزان این حمایت‌ها برای طرح‌های پژوهشی تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال است، همچنین برای طرح‌های پژوهشی گروهی، میان رشته‌ای و بین‌الملل مرتبط تا سقف یک میلیارد ریال حمایت در نظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=135603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.