جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
پنج شنبه, ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: این کارگروه متشکل از سازمان توسعه تجارت ایران، معاونت های ذیربط از وزارت جهاد کشاورزی و صمت، همچنین تشکل های مرتبط و اتاق بازرگانی است.

به گزارش پیام خبر، حمید زادبوم، با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت این محصول و زیرساخت های مناسب جهت توسعه صادرات آن، و در راستای عملیاتی شدن تاکیدات ریاست محترم جمهوری، با دستور سرپرست وزارت صمت، کارگروه ویژه زعفران به مسولیت سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل شده است. معاون وزیر و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران افزود: این کارگروه متشکل از سازمان توسعه تجارت ایران، معاونت های ذیربط از وزارت جهاد کشاورزی و صمت، همچنین تشکل های مرتبط و اتاق بازرگانی است. زادبوم خاطر نشان کرد، متعاقب تشکیل این کارگروه، میز ملی زعفران نیز برای بررسی مشکلات صادرات این محصول و کمک شناسایی بازارهای متنوع هدف، با حضور نمایندگان استان های خراسان رضوی و جنوبی در مجلس شورای اسلامی، پس از تعطیلات این نهاد، در سازمان توسعه تجارت ایران دنبال خواهد شد. گفتنی است زعفران برند کالای صادراتی ایران است که سالانه بیش از 500 تن در ایران تولید شده و حدامثر 20 درصد مصرف داخلی دارد و مابقی آن به بازارهای مختلف جهان صادر می گردد. در این راستا سازمان توسعه تجارت ایران در تلاش برای تحقق اهداف سیاست تجاری صادرات با ارزش افزوده است. منبع: ایلنا

 

کد خبر 135847

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید