جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۵:۴۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر مخابرات منطقه فارس گفت: مردم شریف استان مشکلات شبکه تلفن همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند.

به گزارش پیام خبر، فرشید ایزدی گفت: مردم شریف استان مشکلات شبکه تلفن همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی را از طریق سامانه ۹۹۹۰ پیگیری کنند. مدیر مخابرات منطقه فارس افزود: سامانه رایگان ۹۹۹۰ مرکز تماس تلفن همراه اول به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان محترم همراه اول است. وی ضمن تصریح ارائه خدمات متنوع از سوی این سامانه به مشتریان محترم تلفن همراه در سطح استان فارس، افزود: مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی و پیگیری زمان رفع مشکل، نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت و همچنین دریافت راهنمایی درخصوص نحوه فعال سازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه و رومینگ بین الملل و کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل کنند. مهندس ایزدی اظهار داشت: دراین سامانه پاسخگو، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است. مهندس ایزدی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی، اظهار داشت: این سامانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان تلفن همراه بوده و خدماتی نظیر ارائه اطلاعات مربوط به سرویس ها، خدمات صورتحساب، پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و … است.

 

کد خبر 135990

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید