تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ دی , ۱۴۰۰ Thursday, 20 January , 2022
کد شما در این بخش

برگه نوشته

بالای سایت
1

مشتریان تلفن ثابت برای دریافت خدمات از سامانه های غیر حضوری استفاده کنند

  • کد خبر : 136167
  • 02 مهر 1399 - 11:09
مشتریان تلفن ثابت برای دریافت خدمات از سامانه های غیر حضوری استفاده کنند
رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس گفت: همه مشتریان تلفن ثابت برای دریافت صورت حساب تلفن و بهره مندی از سایر خدمات، می توانند به سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.

به گزارش پیام خبر، سید حمید حسینی، ضمن اشاره به دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران و وزارت بهداشت در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تردد های غیر ضروری گفت: تمام مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان می توانند با استفاده از سامانه های غیر حضوری نظیر کد دستوری #۲۰۲۰*، سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir گزینه مربوط به تلفن ثابت، سامانه ۲۰۰۰ نسبت به دریافت صورتحساب و پرداخت آن اقدام و از مراجعه حضوری به ساختمان اداری مخابرات منطقه فارس پرهیز کنند.

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه فارس افزود: در مواردی که مشتریان نیاز به پرینت قبض المثنی دارند می توانند با مراجعه حضوری به نزدیک ترین دفتر پیشخوان دولت به محل سکونت خود نسبت به دریافت صورتحساب اقدام کنند.

وی تاکید کرد: پیشنهاد ما به مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان این است که به منظور جلوگیری از مشکلات و قطع تلفن ثابت و همچنین وصل آن در کوتاه ترین زمان ممکن جهت پرداخت صورت حساب از طریق سامانه ۲۰۰۰ اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=136167
کد شما در این بخش

برگه نوشته

پایین سایت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.