پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۹
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به امکان مشاهده ریزکارکرد قبوض تلفن ثابت در وب سایت شرکت اظهار داشت: به منظور ساده سازی فرایندهای غیرحضوری، امکان دسترسی به ریز کارکرد و جزئیات قبوض برای مشتریان به صورت لحظه ای از طریق وب سایت شرکت مخابرات ایران در بخش «مخابرات من» فراهم شده است.

به گزارش پیام خبر ، مهندس بیدخام تصریح کرد: مشتریان برای استفاده از این بخش در ابتدا لازم است در قسمت مخابرات من در وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir ثبت نام کنند و سپس از امکانات مختلف منوی «مخابرات من» در وب سایت از جمله مشاهده ریزکارکرد قبوض خود استفاده نمایند. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح روش استفاده از «مخابرات من» خاطرنشان کرد: مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریزهزینه های قبض “، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند. مهندس بیدخام همچنین افزود: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و دسترسی مستقیم به سامانه «مخابرات من»، امکان مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت به راحتی برای تمام مشتریان میسر است. وی تاکید کرد: با استفاده از سامانه مخابرات من، امکان پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض و مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) وجود دارد. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت نیز از امکانات مهم در اختیار مشتریان و مخاطبان با استفاده از درگاه «مخابرات من» است.

 

کد خبر 136274

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید