جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۲۲:۰۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان تلفن ثابت به منظور جلوگیری از قطع تلفن ، می‌بایست از طریق سامانه های پرداخت، صورتحساب خود را بپردازند.

به گزارش پیام خبر، مهندس بید خام ضمن بیان این مطلب افزود: متقاضیان دریافت تلفن ثابت در زمان ثبت نام می توانند هزینه ثبت نام را یکجا پرداخت کنند ویا به ازای هر خط، مبلغ یک میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی مبلغ (یک میلیون ریال) طی ۳۶ ماه پس از راه اندازی خط، از طریق قبوض پرداخت کنند. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات تصریح کرد : با توجه به الزامات پروانه‌ای پیش‌بینی شده برای شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبت‌نام اینترنتی شرکت مخابرات به آدرس www.tci.ir، در دسترس است. در این شیوه، احراز هویت متقاضیان هنگام تحویل خط تلفن در محل مشترک انجام می‌شود. وی در همین رابطه افزود: علاوه بر سامانه ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح کشور می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین در تهران و درسایر استان ها از طریق دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام سرویس تلفن ثابت و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. مهند س بیدخام اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران، علاوه بر واگذاری اشتراک جدید، هم اکنون توسعه و به‌روزرسانی شبکه دیتا ی خود برای ارائه، FTTH، VDSL، ADSL بر عهده دارد. مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات با اشاره به اینکه در حال حاضر برنامه بازسازی و نوسازی شبکه در شرکت مخابرات ایران به گونه ای برنامه ریزی شده که تجهیزات فرسوده و قدیمی با توجه به استانداردهای روز دنیا نوسازی می‌شود؛ گفت : این برنامه در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشترکان تلفن ثابت صورت می گیرد. اما هنوز در برخی موارد بستر سازی های لازم برای واگذاری اشتراک جدید وجود ندارد و باید از فیبر نوری برای این امر استفاده کرد که هزینه های اجرای فیبرکشی داخلی وکابل کشی تا واحد مورد نظر به عهده خود مشترک است و هزینه آن با واگذاری خط جدید متفاوت است. وی با اشاره به خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و تحولات آن برای همسوشدن با استانداردهای جهانی، خاطرنشان کرد: رشد این شرکت در سراسر کشور چشمگیر بوده و همواره مشتری مداری وتجربه مشتری را در الویت قرار داده است. بطوری که توسعه فیبر دسترسی FTTH/ B و استفاده از VDSL در کنار بستر ADSL برای تامین پهنای باند مورد نیاز از طریق اتصال فیبر نوری به منازل (تانوما) دربرنامه توسعه شرکت داد تاموجبات توسعه شبکه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سرا سر کشور را فراهم کند. مهندس بیدخام تصریح کرد: این شرکت با پیش رو قراردادن برنامه‌های توسعه‌ای گوناگون در تمامی مناطق همواره تلاش نموده با ارایه خدمات و محصولات جدید، ضمن حفظ کیفیت و احترام به تجربه مشتری، جایگاه برند خود را ارتقا دهد. وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ارائه خدمات به بهترین نحو مهم‌ترین راهکاراست افزود: فعالیت‌ها و دستاوردهای زیرساختی در شرکت مخابرات ایران نشان دهنده پیشرفت و توسعه در این زمینه است گرچه کافی نیست و باید ظرفیت سازی در زمینه‌های مختلف صورت گیرد.

 

کد خبر 136360

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید