پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۸:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مشتریان تلفن ثابت به منظور جلوگیری از قطع تلفن ، می‌بایست از طریق سامانه های پرداخت، صورتحساب خود را بپردازند.

به گزارش پیام خبر، مهندس حمید بیدخام با اشاره به محاسبه هزینه کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه گفت: همه مشترکین تلفن همراه می توانند از طریق شماره گیری کد #۲۰۲۰* و ثبت شماره تلفن همراه خود، نسبت به دریافت صورت حساب تلفن ثابت اقدام و آن را پرداخت کنند. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران باتاکید بر پرداخت صورت حساب تلفن ثابت در پایان هرماه و با بیان اینکه امکان ثبت شماره همراه به منظور دریافت پیامکی صورتحساب تلفن ثابت فراهم است، افزود: تمام مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور می توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه متعلق به خود، از سایر خدمات سامانه #۲۰۲۰* شامل پرداخت قبوض تلفن ثابت، ثبت خرابی تلفن ثابت و پیگیری آن، پیش ثبت نام اینترنت پرسرعت، خرید ترافیک اینترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اینترنت پرسرعت و شارژ کارت تلفن همگانی بهره مند شوند. مهندس بید خام تصریح کرد: تمام مشتریان در سراسر کشور می‌توانند برای جلوگیری از قطع ارتباط تلفن ثابت، قبوض خود را از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ یا وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و یا کد دستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق پرداخت کنند.

 

کد خبر 136566

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید