پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۳۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با پایش های تخصصی و آماری انجام شده، مرکز تماس ۲۰۱۰ یا سامانه متمرکز و کشوری پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سال ۹۹ با میانگین زمان انتظار ۳۳ ثانیه و حل مشکل ۹۰ درصد مشتریان در اولین تماس، با افزایش رضایت مندی ۹۶ درصدی مواجه بوده که در بخش پاسخگویی شرکت مخابرات ایران گامی رو به جلو به ویژه در حوزه مشتریان تجاری است.

به گزارش پیام خبر، سامانه پاسخگویی ۲۰۱۰، مرکز تماس متمرکز ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران است که به صورت ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به مشکل های فنی و سوال های مربوط به سرویس ها و صورتحساب مشتریان در سراسر کشور اختصاص دارد. درحالی میانگین زمان انتظار پاسخگویی ۳۳ ثانیه و سطح سرویس ۸۰ درصدبوده است که در این مدت به بیش از ۱۵۳۰۰۰ تماس پاسخ داده و شاخص NPS آن (شاخص خالص ترویج کنندگان) در سطح عالی و به میزان ۶۸ بوده است. امکان پاسخگویی به همه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور به صورت متمرکز و در اسرع وقت از قابلیت های ویژه این مرکز است و ۷۰ درصد مشکلات پیش آمده حداکثر تا ۴ ساعت پس از اعلام، برطرف می شود. وجز موارد خاص همه مشتریان تا ۱۴ ساعت پاسخ مناسب دریافت میکنند براساس این گزارش، این شبکه قابلیت دارد تا امکان انتخاب زبان فارسی یا انگلیسی، ارائه اطلاعات صورتحساب، اطلاع در خصوص محصول ها و سرویس ها، تغییر سرویس فعلی، ارتباط با پشتیبانی فنی و اطلاع از وضعیت مکاتبه ها را در اختیار مشترکان قرار دهد. همچنین اگر مشترکان از سرویس های نورونتا (سرویس های با توافقنامه سطح خدمات نقره) استفاده می کنند و نیاز به پشتیبانی دارند، می توانند با ۲۰۱۰ تماس بگیرند و کارشناسان متخصص این سرویس حداکثر طی۴ تا ۷ساعت، طبق SLA اعلام شده به رفع مشکل می پردازند، بیشترین میزان تماس ها مربوط به قطع ارتباط ناشی از سرقت تجهیزات، تخریب و مشابه آن است. گفتنی است مرکز تماس ۲۰۱۰ در سال ۹۹ با سطح سرویس ۸۰ درصد، میانگین زمان انتظار ۳۳ ثانیه به ۱۵۳۰۰۰ تماس پاسخ داده و شاخص NPS آن (شاخص خالص ترویج کنندگان) در سطح عالی و به میزان ۶۸ بوده است. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 138787

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید