پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در جلسه با مدیران مرکز بازرسی و نظارت شرکت، اولین تغییر را حل معضل خرابی و ازبین بردن نارضایتی مشتریان دانست و گفت: این اقدام، خاکریز شرکت مخابرات ایران برای توسعه خواهد بود.

به گزارش پیام خبر، ابراهیم محمودزاده، با حضور در جلسه ای با مدیران مرکز بازرسی و نظارت شرکت در سراسر کشور، روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، ضمن اعلام مطلب بالا، اظهار داشت: فناوری هاو تجهیزات موجود در مخابرات ایران، قدیمی ست و باید برای به روزرسانی آن ها هزینه شود. زیرا که راهبردهای جدید باید متاثر از فناوری های جدید و نو باشد. وی به استانداردهای بازرسی در دنیا اشاره کرد و گفت : ارزیابی دانش و ادبیات راهبرد و برنامه شناسی، طرح ریزی وبرنامه ریزی، ارزیابی نحوه اجرا و عملیات و ارزیابی خروجی ها و پیامدهای آن و بررسی آثار اجتماعی به عنوان چهار استاندارد برای بازرسی صحیح در هر سازمانی محسوب می شود که در نهایت نتیجه آن منجر به تحقق استانداردهای تاثیرگذار و رضایتمندی مشتری خواهد شد. دکتر محمودزاده همچنین بر استفاده توامان آرمان گرایی و عملیات گرایی در سازمان تاکید کرد وی تاکید کرد : همه مدیران و کارکنان شرکت مخابرات ایران باید بتوانند از ظرفیت های خود و سازمان خود و نوآوری ها استفاده کنند که اگر به موقع و درست استفاده نکنیم محکوم به عقب ماندگی هستیم. در این جلسه همچنین مهندس فیضی، سرپرست مرکز بازرسی و نظارت با تبریک روز جهانی ارتباطات و مخابرات به ارایه گزارشی از عملکرد مرکز بازرسی در چهار ماه گذشته پرداخت و در تشریح برنامه این حوزه گفت : برای بررسی مسایل و مشکلات مناطق بازدیدهای دوره ای برای سال جاری در نظر گرفته شده که بصورت تیم های تخصصی به مناطق مخابراتی اعزام و از تمامی حوزه های مورد ارزیابی قرار می گیرد و نتیجه آن برای رفع مشکلات به مدیران ارشد شرکت ارائه می شود. در ادامه این جلسه نیز گزارشی از وضعیت و مشکلات مناطق توسط چند تن از روسای بازرسی مناطق به دکتر محمود زاده ارائه شد. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 139001

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید