پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
چهارشنبه, ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ۰۳:۱۶
زمان مطالعه: 5 دقیقه
آراء هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس اعلام شد؛ نمایش های «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» به کارگردانی آرمین حمدی پور و «چند روایت نامعتبر» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده هر دو از شیراز به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری «پیام خبر»، دوشنبه شب در تالار حافظ هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس در بخش پوستر لوح سپاس و جایزه نقدی را به طراح پوستر و بروشور نمایش «پره ی پروانه ی پولادی»، نیلوفر محزون اهدا کرد.

در بخش طراحی نور، هیئت داوران در این بخش لوح سپاس و جایزه نقدی خود را به طراح نور نمایش «چایی راند آخر» به امیر بهبود نیا اهدا کرد.

در بخش موسیقی هیئت داوران لوح سپاس و جایزه نقدی خود را به گروه موسیقی نمایش «چند روایت نامعتبر» به سرپرستی علی تولایی از شیراز تقدیم کرد.

هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان فارس در بخش طراحی گریم با تقدیر از فرزانه رادفر، طراح گریم نمایش «چند روایت نامعتبر»، لوح سپاس و جایزه نقدی خود را به رزاق حسین نیا، طراح گریم نمایش «اسب قاتلین» اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران لوح سپاس و جایزه نقدی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فارس را در بخش طراحی لباس به رزاق حسین نیا و یاسر موزیری طراحان لباس نمایش «اسب قاتلین»  تقدیم کرد.

بخش طراحی صحنه این جشنواره با نظر هیئت داوران با تقدیر از احسان محسنی، طراح صحنه نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولید خسرو مرادی»، جایزه نقدی و لوح سپاس جشنواره را به مسعودی احمدی طراح صحنه نمایش «کندو» اهدا کرد.

در بخش بازیگری زن بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس مقام سوم هیئت داوران با تقدیر از بازی زهراسادات واقفی، بازیگر زن نمایش «رازها و دروغ ها»، دیپلم افتخار و جایزه نقدی خود را به مژده غازی، بازیگر نمایش «چایی راند آخر» اهدا کرد. همچنین لوح سپاس و جایزه نقدی جشنواره را مشترکا در این بخش به الهام رجبی و نگین تهمتن بازیگر نمایش «دوزیست» و مریم میان دور، بازیگر نمایش «چند روایت نامعتبر» اهدا کرد.

در بخش بازیگری زن جشنواره بیست و هفتم هیئت داوران لوح سپاس و جایزه نقدی خود را به طور مشترک به فریال سنگری، بازیگر نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی «و شیما پورسهم الدین، بازیگر نمایش «کندو» تقدیم کرد.

همچنین جایزه نخست بازیگری زن بر اساس نظر هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فارس شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به زهرا استواری، بازیگر نمایش «نارکولپسی» اهدا شد.

جایزه سوم بخش بازیگری مرد این جشنواره نیز هیئت داوران با تقدیر از مجموعه بازیگران نمایش «1+5»، لوح سپاس و جایزه نقدی مشترکا به امیر خواجه میرکی از نمایش «چند روایت نامعتبر» و بهنام مرادی از نمایش «اسب قاتلین» تقدیم کرد.

در این بخش جایزه دوم بازیگری مرد شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به طور مشترک به عبدالخالق استواری بازیگر نمایش «نارکولپسی» و محمد فروزان بازیگر نمایش «پره ی پروانه ی پولادی» رسید.

همچنین جایزه اول بازیگری مرد بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به ایمان دبیری، بازیگر نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» اهدا شد.

هیئت داوران در بخش کارگردانی نیز لوح سپاس و جایزه نقدی مقام سوم خود را مشترکا به سیدمحمدهادی هاشم زاده کارگردان نمایش «چند روایت نامعتبر» و نوید جعفری، کارگردان نمایش «پره ی پروانه ی پولادی» اهدا کرد و جایزه دوم این جشنواره را به طور مشترک شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به پیمان زبرجدی، کارگردان نمایش «دوزیست» و هادی امامی مقدم، کارگردان نمایش «نارکولپسی» اهدا کرد.

جایزه نخست بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس در بخش کارگردانی نیز به نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» به کارگردانی آرمین حمدی پور اهدا شد.

همچنین در بخش نویسندگی نمایشنامه، هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان فارس لوح سپاس و جایزه نقدی مقام سوم را مشترکا به پیمان زبرجدی نویسنده نمایش «دوزیست» و هادی امامی مقدم، نویسنده نمایش «نارکولپسی» اهدا شد.

جایزه دوم نویسندگی این جشنواره شامل لوح سپاس و جایزه نقدی به سعیدرضا خوش شانس نویسنده نمایش «پره ی پروانه ی پولادی» اهدا شد. هیئت داوران همچنین در این بخش جایزه نخست خود را به آرمین حمدی پور، نویسنده نماش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» تقدیم کرد.

در بخش نمایش های برگزیده بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فارس، هیئت داوران ضمن سپاس از تمامی هنرمندان و گروه های نمایشی شرکت کننده بدون اولویت و با رعایت نکات اصلاحی به اداره کل هنرهای نمایشی، نمایش «پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی» به کارگردانی آرمین حمدی پور و «چند روایت نامعتبر» به کارگردانی سیدمحمدهادی هاشم زاده هر دو از شیراز معرفی کرد.

هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر فجر استان فارس را هادی مرزبان، میلاد اکبرنژاد و سیروس کهوری نژاد تشکیل می دادند که از 2 تا 5 مهرماه به میزبانی شیراز برگزار شد.

 

کد خبر 1471

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید