پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۳۹۵ ۰۳:۳۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی قشقایی شیراز با اشاره به اینکه ۹۰ درصد ورزشگاه حافظیه را با حضور هواداران قشقایی پر می کنیم، گفت: اگر هواداران پرسپولیس بیشتر بودند برای آنان اسکوربرد در خیابان وصل کنند تا آنان هم که بیرون از ورزشگاه ماندند از دیدن بازی محروم نشوند.

به گزارش پیام خبر، روح الله نجف پور، مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی قشقایی شیراز امروز (۶مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نامگذاری این باشگاه برای احیای نام و فرهنگ قشقایی بود، گفت: انگیزه ما استفاده از ظرفیت چشم گیر قشقایی برای هواداری این تیم است چرا که تیم های میزبان در فارس همیشه مقابل پرسپولیس و استقلال از لحاظ تماشاگر کم می آوردند و از تیم هایی مثل فجر و برق حمایت هواداری نشد و این اتفاقات را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه تیم قشقایی امسال در لیگ ۲ کشور حضور دارد و هفتمین تیم در جدول این لیگ است، یادآور شد: حضور ما در جام حذفی به همین خاطر بود که با تیم های بزرگ مسابقه دهیم.

نجف پور، حق داشتن ۹۰ درصد تماشاچی را در بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس را که جمعه نهم مهرماه در ورزشگاه حافظیه برگزار می شود، را حق مسلم تیم قشقایی خواند و اظهار داشت: ۹۰ درصد ورزشگاه حافظیه را با حضور هواداران قشقایی پر می کنیم.

وی با یادآوری این مطلب که برای هواداران سایر تیم ها احترام خاصی قائلم، اضافه کرد: اگر هواداران پرسپولیس بیشتر بودند برای آنان اسکوربرد در خیابان وصل کنند تا آنان هم که بیرون از ورزشگاه ماندند از دیدن بازی محروم نشوند.

نجف پور از رونمایی لباس جدید طلایی و مشکی این تیم در روز بازی با پرسپولیس خبر داد و اضافه کرد: تیم ما در شرایط مناسبی قرار دارد.

 

کد خبر 1482

 

    دیدگاه ها

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



    کد امنیتی کد جدید