جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
پنج شنبه, ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۴۱
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مدیرکل پست استان فارس از تخصیص ۴۰ دستگاه پراید بار جهت استفاده در خطوط مبادله پستی خبر داد.

به گزارش پیام خبر، مدیرکل پست استان فارس با رئیس پردیس شرکت دانش بنیان استان فارس دیدار و جلسه کاری مشترک برگزار کرد. در این جلسه که در روز چهارشنبه ۵ خرداد سال جاری با حضور مهدی آزادی مدیرکل پست استان فارس، اسداله رستمی رئیس اداره بازاریابی پست، مظفر والی رئیس پردیس شرکت دانش بنیان استان فارس، حامد توفیقی معاون پردیس شرکت دانش بنیان استان فارس و چند تن از کارشناسان حوزه پستی در پردیس شرکت دانش بنیان استان فارس انجام شد، آزادی ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره کل پست استان فارس و افزایش ترافیک بسته های پستی در دوره کرونا از تخصیص ۴۰ دستگاه پراید بار جهت استفاده در خطوط مبادله پستی و همچنین تخصیص سیستم سرتینگ به پست استان فارس در راستای تقویت زیرساختهای پستی این استان خبر داد.

در ادامه جلسه، مدیرکل پست استان فارس ضمن اشاره به ظرفیت های موجود در استان، در راستای حمایت از تولیدکنندگان و حذف واسطه ها با هدف پویا کردن اقتصاد این استان، خواستار افزایش تعامل بیشتر با شرکتهای استارتاپی شد و به توان لجستیکی و توزیع مویرگی مرسولات در شبکه پستی مطالبی بیان کرد. *

مرتضی صادقی کارشناس دفاتر پیشخوان اداره کل پست استان فارس نیز ضمن اشاره به بازارهای موجود در استان فارس، خواستار استفاده از ظرفیت بازارهای موجود در جهت صادرات کالا به خارج از استان شد.

همچنین رئیس اداره بازاریابی با اشاره به قراردادهای منعقد شده میان اداره کل پست استان فارس با برخی از ارگانها، در راستای ارائه خدمات به استارتاپ ها با هدف افزایش بسته های پستی صادره و انجام بازاریابی در فروش خدمت های پستی ابراز رضایتمندی کرد.

در ادامه مصطفی صادقی کارشناس اداره کل پست استان فارس نیز با هدف حذف واسطه گری، خواستار برگزاری وبینارهای آموزشی در راستای معرفی مزایای استفاده از تجارت الکترونیک برای فروشندگان و خریداران شد.

همچنین رئیس پردیس شرکت دانش بنیان استان فارس ضمن خوشامدگویی از عملکرد پست استان فارس در ایام کرونا تقدیر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در عصر کنونی تکنولوژی با سرعت قابل توجه در حال جایگزین شدن با روش های سنتی است، به ظرفیت های موجود در جوانان فارغ التحصیل از دانشگاه های استان فارس در رشته های IT و ICT جهت بهره برداری در حوزه های فناوری اطلاعات و برنامه نویسی اشاره کرد.

والی خواستار راه اندازی مرکز نوآوری را در اداره کل پست استان فارس شد و استفاده از فناوری هایی از قبیل تگ های RFID و هوش مصنوعی در جهت هوشمند سازی پست استان فارس در راستای ارتقای خدمات پستی قابل ارائه در اداره کل پست استان فارس پیشنهاد داد. *

در این جلسه معاون پردیس شرکت دانش بنیان استان فارس ضمن اشاره به کسب رتبه های اول تا سوم در زمینه نوآوری در کشور در سالهای اخیر، به توان و ظرفیت های موجود در شرکتهای استارتاپی اشاره کرد و خواستار همکاری و حمایت اداره کل پست استان فارس از شرکت های مذکور شد.

یادآور می شود: مدیرکل پست استان فارس به اتفاق رئیس پردیس شرکت دانش بنیان استان فارس و دیگر اعضای جلسه مذکور، با هدف آشنایی با فعالیت های شرکتهای استارتاپی، از چند شرکت که در زمینه های مختلف فعالیت داشتند بازدید کرد.

 

کد خبر 148464

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید