پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۳۸
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از فوت ۱۵۷ بیمار کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.
به گزارش پیام خبر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از فوت ۱۵۷ بیمار کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.
 در این اطلاعیه آمده است: تا کنون چهار میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۶۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷۰۶ هزار و ۶۹۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به چهار میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۶۳ دُز رسید .

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۵۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کرونا در کشور به 2 میلیون و ۹۹۰ هزار و ۷۱۴ نفر رسید.

همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ بیمار  جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۵۱۹ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۵۹۰ هزار و ۶۸۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

بر اساس این اطلاعیه سه هزار و ۵۸۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

در این اطلاعیه آمده است: تا کنون ۲۱ میلیون و ۶۵ هزار و ۴۵۱ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است.

گفتنی است، در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

کد خبر 148701

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید