جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۴ بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۷۹۶ نفر رسید اما خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۶۲۴ هزار و ۸۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

به گزارش پیام خبر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۸۰۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۲۰ دُز رسید.

  در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمده است که از دیروز تا امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۹۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۲۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کرونا در کشور به سه میلیون و ۱۳ هزار و ۷۸ نفر رسید.

در ادامه ذکر شده است که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۴ بیمار  جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۷۹۶ نفر رسید اما خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۶۲۴ هزار و ۸۰۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: سه هزار و ۴۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که تا کنون ۲۱ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۵۸۹ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است و در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

کد خبر 148722

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید