جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ۲۱:۵۱
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: مجموع بیماران کرونا در کشور به سه میلیون و ۲۰ هزار و ۵۲۲ نفر رسید.
به گزارش پیام خبر، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: مجموع بیماران کرونا در کشور به سه میلیون و ۲۰ هزار و ۵۲۲ نفر رسید.

در این اطلاعیه آمده است: تا کنون چهار میلیون و ۳۰۵ هزار و ۲۴۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۸۰۲ هزار و ۵۹۴ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۱۰۷ هزار و ۸۳۶ دُز رسید. همچنین از دیروز تا امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۴۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۹۰۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کرونا در کشور به سه میلیون و ۲۰ هزار و ۵۲۲ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهدات، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۵ بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۹۱۱ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۶۴۰ هزار و ۲۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: سه هزار و ۴۸۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲۱ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۹۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین در حال حاضر ۱۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند

 

کد خبر 148748

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید