پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۲۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تولید فیلم کوتاه «زود دیر می شود» به کارگردانی و تهیه کنندگی خیرالله نسرین فر با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شیراز آغاز شد.

به گزارش پیام خبر، خیرالله نسرین فر چندی پیش فیلم کوتاه «صبح جانبخش» در کارنامه خود ثبت کرده بود.

این کارگردان شیرازی که از طایفه بلو ایل قشقایی است، عنوان کرد: در این فیلم سعی ما بر این بود به معضلات اجتمایی که موجب مشکلات در خانواده ها می شود از قبیل جر و بحث های لفظی جلو دید فرزندان تاثیر بسیاری بر آنان می گذارد و کلافگی یا افسردگی ایجاد می شود را به تصویر بکشد.

وی پیرامون موضوع این فیلم افزود: داستان زن وشوهری است که یک فرزند دختر ۹ ساله دارند که با جر و بحث پدر و مادر این فرزند کلافه شده است.

در ادامه نسرین فر ضمن تقدیر ازتمام کسانی که درساخت این فیلم کوتاه به او یاری رساندند، با شعری «گاهی چه زود فرصت ها دیر می شود/آن لحظه عشق نامده خاک می شود» به سخن خود پایان داد. دیگرعوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده خیرالله نسرین فر، دستیارکارگردان زهره زمانی، تدوین وتصویرحشمت کیانی، صدابردارفاطمه شیری، برنامه ریز اسماء زراعت کیش، گریمور فریده زارع، دستیارگریم الهه کریمی، منشی صحنه حدیث دلاوری، مدیرتدارکات الیاس کشاورز، دستیار تدارکات عباس شیری، حمل و نقل حسن مقصودی وابراهیم باقری، عکاس فاطمه کامکار، طراح صحنه مینا فرجی، طراح لباس خجسته رستمی، دستیار طراح لباس زهرا نسرین فر، مدیرتولید محمدمهدی نسرین فر، روابط عمومی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی فارس، غواص غریق نجات حمید دهقان حقیقی، هماهنگی تولید ساحل سرشناس و بازیگران: زهره زمانی، حسن مقصودی، آرزو دهقان حقیقی، خیرالله نسرین فر، ثنا بذرپاش، آیدا زارعیان و سایر بازیگران: زینب کشاورز، راضیه قدامی، معصومه قنبری، نیره کشاورز.

این فیلم کوتاه پس از تدوین و صداگذاری برای حضوردر جشنوارهای داخلی وخارجی فیلم کوتاه آماده می شود.

 

کد خبر 148804

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید