شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
یکشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۱۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرماندار شیراز گفت: حدود ۹۰ درصد آرای شعب تمام الکترونیک شهر شیراز تاکنون تجمیع شده است و نتایج بالاترین آرا برای ۲۶ نفر مشخض شده است.

به گزارش پیام خبر، محمدرضا امیری، امروز در گفت‌وگو با بخش ویژه خبری صدا و سیمای مرکز فارس گفت: با تلاش مستمر اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان شیراز آرای ۹۰ درصد شعب شیراز شمارش شد.

فرماندار شیراز افزود: انتخابات شیراز با سایر شهرستان های فارس متفاوت است و یک چهارم صندوق های اخذ رای در شیراز است و در انتخابات به علت کرونا با مشکل ریزش نیرو مواجه بودیم و شمارش آرا با اولویت ریاست جمهوری بود که تا عصر شنبه در گیر آن بودیم و از غروب شنبه وارد موضوعات شورای اسلامی شهر شیراز شدیم.

وی اضافه کرد: قرار بود انتخابات شوراهای اسلامی تمام الکترونیک باشد که ساعات اول انجام نشد و در تجمیع شهرها مدت زمان بیشتری طول کشید و تهران و قم نیز همین وضعیت را در اعلام نتایج دارند.

امیری تاکید کرد: نیروهای نظارت بیش از سه روز است که استراحت نداشته و کار مستمر می کنند و حدود ۹۰ درصد آرای شعب تمام الکترونیک شهر شیراز تاکنون تجمیع شده است.

وی اعلام کرد:  نتایج حاصل شده برای ۲۶ نفر اول شورای اسلامی شهر شیراز شامل محمد تقی تذروی با ۴۶ هزار و ۴۶۰ رای، سید ابراهیم حسینی ۳۸ هزار و ۸۰۶، مهدی طاهری ۳۷ هزار و ۲۰۰، غلامعلی ترابی با ۳۶ هزار و ۴۶۲، سید احسان اصنافی ۳۵ هزار و ۲۷۰ رای، محمد حسن اسدی ۳۳ هزار و ۵۷، علیرضا اسکندری ۳۱ هزار و ۸۸۷، رضا محمدیان ۳۰ هزار و ۵۵، مهدی نصیری قره قانی ۲۹ هزار و ۳۰۵، علی اکبر سلطانی ۲۵ هزار و ۵۵۸ محمد فرخ زاده ۲۴ هزار و ۵۵مسعود زارعی ۲۲ هزار و ۵۲۶، افسانه، خواست خدایی ۲۲ هزار و ۲۷۷سیده مریم حسنی ۲۱ هزار و ۹۶۸، محمدرضا هاجری ۲۱ هزار و ۹۵، غلامحسن اسکندری ۲۰ هزار و ۷۷۹، مصطفی کیانی رحیمی ۲۰ هزار و ۶۸۷، ابراهیم کمالی دشت ارژنی ۲۰ هزار و ۴۹۷، محمود صفایی ۱۷ هزار و ۷۴۰، محمودرضا طالبان ۱۷ هزار و ۶۹۷، سعیده قائدی ۱۵ هزار و ۲۰، محسن هادیان ۱۴ هزار و ۲، نواب قائدی ۱۳ هزار و ۱۶۹، محمدجواد قناعت پیشه ۱۲ هزار و ۳۹۵، زهرا قاسم نژاد ابرقویی ۱۲ هزار و ۳۷۰ و علیرضا حامدی ۱۰ هزار و ۸۴۷ بوده است.

 

کد خبر 148950

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید