چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
سه شنبه, ۰۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۷:۲۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس کمیته مینی فوتبال فارس گفت: برای اولین بار اولین دوره مسابقات رسمی مینی فوتبال استان فارس در شهر شیراز برگزار می شود که اولین مسابقات رسمی مینی فوتبال در فارس است.

محمدمهدی پاک فطرت با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات رسمی مینی فوتبال در شیراز در گفتگو با خبرنگار پیام خبر، گفت: برای اولین بار اولین دوره مسابقات رسمی مینی فوتبال استان فارس در شهر شیراز برگزار می شود که اولین مسابقات رسمی مینی فوتبال در فارس است.

وی افزود: مینی فوتبال از سال ۹۹ در کشور دارای انجمن شد و این اولین دوره مسابقات در فارس است و ۶ تیم از شیراز به دلیل محدودیت کرونا در این دوره طی پنج هفته به صورت دوره ای به رقابت می پردازند.

پاک فطرت اضافه کرد: این دوره مسابقات دوشنبه ها و چهارشنبه ها در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه حافظیه که زمین استانداردی است برگزار می شود و هفته دوم مسابقه از ساعت ۹ تا ۱۲ چهارشنبه ۹ تیر برگزار خواهد شد و به تیم برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی اعلام کرد: در آینده نزدیک مسابقات انتخابی تیم استان را برگزار خواهیم کرد از هر شهرستان فارس یک قهرمان استانی انتخاب خواهد شد و برای تابستان در نظر داریم اولین دوره مسابقات مینی فوتبال محلات را برگزار کنیم.

رئیس کمیته مینی فوتبال فارس ادامه داد: از یکصد نفر خانم و یکصد نفر آقا تست برای انتخاب تیم ملی گرفته شد که چهار نفر از آقایان و چهار نفر از بانوان انتخاب شدند و انجمن برای اعزام تیم به جام جهانی اوکراین به دنبال اسپانسر است اما از فارس مجموعا هشت آقا و خانم به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

وی اضافه کرد: مینی فوتبال رشته جدید و جذاب ورزشی است که همان بازی فوتبال در زمین کوچک تر و چمن مصنوعی است و چندماهی است تحت نظر فدراسیون ورزش های همگانی تشکیل و دارای انجمن شده است.

رئیس کمیته مینی فوتبال فارس تاکید کرد:  چند ماهی است زیر ساخت های اولیه این رشته فراهم شده و با افتخار جز اولین استان های کشور هستیم که مسابقات رسمی و در تقویم انجمن مینی فوتبال فدراسیون همگانی را برگزار می کنیم.

وی اعلام کرد: تیم های اداره برق منطقه ای، سازمان مدیریت پسماند، شهرداری منطقه هشت شیراز، شهید نظیری، دانشگاه زند شیراز و باشگاه سپاهان شیراز در این دوره از مسابقات مجوز حضور گرفته که به صورت دوره ای در پنج هفته به رقابت می پردازند.

 

کد خبر 149126

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید