سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰ ۰۲:۰۴
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: سپاه و بسیج فارس برای رفع محرومیت از محلات شیراز با نهادهای مدیریت شهری و شورای شهر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پیام خبر؛ سردار یدالله بوعلی در دیدار با منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سپاه فجر در نقاط مختلفی از شهر شیراز پروژه های محرومیت زدایی را اجرایی کرده و در همین راستا سپاه و بسیج فارس با تمام ظرفیت ها و امکانات برای گره گشایی از کار مردم و رفع محرومیت از محلات شیراز آماده همکاری با نهادهای مدیریت شهری و شورای شهر هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید براینکه ظرفیت‌های سپاه و بسیج همواره در خدمت مردم و جامعه بوده است، توانمندی، دلسوزی، مستقل بودن و تعهد را از شاخص‌های مهم برای یک شورای موفق دانست.

وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر حضور میدانی و کار جهادی در محلات محروم را مورد توجه قرار دهند و اگر این دو مولفه مهم در کار و رفتار دست اندرکاران مدیریت شهری نهادینه شود شاهد پیشرفت و تعالی هر چه بهتر و بیشتر کلانشهر شیراز خواهیم بود

گفت: بدون شک عملکرد و اقدامات شورای شهر تاثیر مستقیم بر فضا و سبکِ زندگی شهری مردم داشته و بخش بزرگی از موفقیت در حوزه مدیریت کلانشهرها به تصمیمات اعضای شورای شهر وابسته است.

وی با بیان اینکه نام شیراز با "سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) " مزین شده است، گفت: این عنوان مهم در کنار سایر جنبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر شیراز یک فرصت بسیار خوب برای معرفی هر چه بیشتر این شهر به دنیا و به خصوص دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در سراسر جهان است.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به برگزاری کنگره جهانی "محمد(ص) پیامبر رحمت" به میزبانی شیراز، این مهم را نمونه‌ای از اقدامات فاخر فرهنگی دانست و افزود: اجرای برنامه ها و برنامه ریزی فعالیت ها ذیل عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) "  اعتلای نام شیراز و تعالی فرهنگی خطه فارس را در پِی خواهد داشت.

 

کد خبر 149335

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید