پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بر اساس اعلام کمیته واکسیناسیون علیه کرونا ، واکسیناسیون عمومی «کوو ایران برکت» علیه کرونا از سه شنبه ۲۲ تیرماه جاری در استان فارس آغاز می شود.

به گزارش پیام خبر، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد:  تزریق واکسن همچنان برای افراد بالای ۶۵ سال که پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند، در این مراکز انجام می شود و افراد پس از دریافت پیامک نوبت دهی، می توانند در زمان اعلام شده برای تزریق واکسن به مرکز اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

در این گزارش تاکید شده است: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس پیامک نوبت ‌دهی بوده و از افراد دیگر درخواست می شود برای پیشگیری از هرگونه اختلال و ازدحام جمعیت در محل های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، تنها پس از دریافت پیامک در روزهای آینده به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: امکان پذیرش افراد خارج از نوبت های پیامک شده وجود ندارد و هر گونه مراجعه خارج از شرایط یاد شده، موجب اختلال در روند اجرای واکسیناسیون خواهد بود.

همچنین افراد بالای ۶۵ سال با مراجعه به پایگاه اینترنتی salamat.gov.ir  نسبت به نام نویسی خود، اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش  سالن سرداران به نشانی بلوار سرداران، بعد از چهارراه دلگشا؛ سالن ملاصدرا به نشانی شهرک گلستان، نمایشگاه بین المللی؛ سالن بهزیستی به نشانی بلوار رازی، جنب دانشکده بهداشت، سالن نصیری به نشانی بلوار رحمت، سر سپاه، سالن ورزشی پهلوانان نصیری؛ سالن هلال احمر واقع در بلوار سیبویه بعد از بیمارستان قلب الزهرا(س)؛ سالن غدیر به نشانی خیابان ابیوردی ۱، دانشکده توانبخشی، سالن ثامن الحجج (ع) به نشانی خیابان احمدی شمالی از جمله مکان هایی است که برای واکسیناسیون درنظ گرفته شده است.

لازم به ذکر است برای دریافت آخرین اطلاعات مربوط به واکسیناسیون در استان فارس و تغییرات احتمالی برنامه واکسیناسیون به پایگاه اینترنتی covidvaccine.sums.ac.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 149625

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید