جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۳۶
زمان مطالعه: 3 دقیقه
استاندار فارس گفت: حضور تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ برتر فوتبال کشور، غرور آفرین است.

به گزارش پیام خبر، عنایت الله رحیمی، در جمع بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی، ضمن تبریک حضور این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: مدت زیادی است که تیمی از استان فارس در لیگ برتر حضور نداشته و علی رغم کوشش‌هایی که دو تیم فجر شهید سپاسی و قشقایی داشته‌اند این امر میسر نشده بود که امیدواریم در ادامه این کوشش‌ها تیم فجر شهید سپاسی بتواند به لیگ برتر راه یابد.

وی ایجاد نشاط و هویت ملی و محلی را از جمله آثار و ویژگی‌های ورزش‌های تیمی دانست و گفت: ورزش تیمی ضمن خلق اراده مصمم در جهت دستیابی به پیروزی و موفقیت، روحیه خودباوری و حرکت در راه هدف را  نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد:جامعه‌ای که دارای نشاط و امید در جوانان و نیروهای خلاق و مستعد است می‌تواند پله‌های توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کند.

استاندار فارس اظهار داشت: ورزش و به ویژه ورزش‌های تیمی از جمله فوتبال می‌تواند تاثیرات بسیار مهم و مثبتی بر استان و مردم آن داشته باشند و زمینه را برای ایجاد مشارکت و تقویت روحیه تعاون، همکاری و ایثار فراهم کند.

رحیمی، با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت رشد، تقویت و توسعه زیرساخت‌های ورزش فارس طی چند سال اخیر تصریح کرد: در این مسیر ممکن است نواقصی در امور نیز وجود داشته باشد اما می‌کوشیم تا این نواقص رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه تقویت زیرساخت‌های ورزشی اتفاقات خیلی خوبی در این استان رخ داده است، گفت: ممکن است نواقصی در امور باشد ولی ساختار کلی نواقص را رفع می‌کند و تلاش می‌شود نواقص ورزشگاه پارس که از اقدامات مهم دولت برای تامین زیرساخت‌های ورزشی فارس بود، رفع شود.

در این جلسه کاپیتان تیم فجر شهید سپاسی شیرازنیز با اشاره تلاش بسیار بازیکنان این تیم، گفت: انتظار داریم از تمام بازیکنان به دلیل اینکه بجز فوتبال منبع در آمد دیگری ندارند در پایان از آنها تقدیر شایسته ای شود.

حمید نعمتی اضافه کرد: خدا را شاکریم  نام این تیم به نام یک شهید بزرگوار است و امیدواریم راه او را در مسیر زندگی ورزشی خود قرار دهیم.

نعمتی افزود: تیم فجر یکی از اخلاق مدار ترین تیم ها در لیگ دسته یک است که بدون هیچ حاشیه و مشکلی توانستیم در یک دوره بازی سخت در صدر جدول قرار گیریم.

بازیکن تیم فجر ادامه داد: هنوز کارما برای صعود به لیگ برتر تمام نشده و یک بازی دیگر با گل ریحان در کرج داریم و امیدواریم این  بازی را هم با پیروزی پشت سربگذاریم تا پس از هشت سال به انتظار هواداران فوتبال در فارس و با قهرمانی در لیگ دسته یک پایان دهیم.

 

کد خبر 149748

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید