جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۰۳:۲۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش سوزی گسترده در یک انبار ضایعات پلاستیکی خبر داد.

به گزارش پیام خبر، محمدهادی قانع گفت: عصر امروز آتش سوزی در یک انبار قطعات و ضایعات پلاستیکی به سامانه ١٢۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده شد که بلافاصله به دلیل گستردگی حریق ۵  ایستگاه به همراه ۸ خودروی عملیاتی و تانکرهای آب رسان به محل حادثه واقع در بلوار ولایت خیابان سلامی شمالی اعزام شدند.

او با بیان اینکه شعله‌های آتش بخش اعظمی از کارگاه را در بر گرفته  و به سرعت درحال گسترش بود، افزود: محل حادثه محیطی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع  بود که بخشی از آن به صورت روباز و بخشی به صورت سوله روبسته ساخته شده بود که با چهار دیوار در اطرافش محصور بود ‌و در این کارگاه مواد پلاستیکی ضایعاتی و مواد دیگری تولید می‌شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: این حریق گسترده در مجاورت کارگاه‌های دیگر رخ داده بود و بیم آن می‌رفت که آتش به سوله‌های دیگر نیز سرایت کند. در نهایت با عملیات سریع نیروهای آتش نشانی حوالی ساعت ۱۹ حریق اطفا شد.

قانع عنوان کرد: در میان ضایعات موجود در محل تعدادی سیلندر گاز ۵۰ کیلویی LPG وجود داشت که در جریان این آتش سوزی دچار نشتی شده و کاملا شعله ور بودند، تیم‌های اطفایی قبل از بروز انفجار و رخ داد حادثه‌ای غیرقابل جبران سیلندرها را از محل خارج و عملیات خنک سازی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز یادآور شد: این حادثه مصدومی نداشت و در پی آن ۲۰ تن ضایعات طعمه حریق شد.

 

کد خبر 149758

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید