پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۳۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار فارس گفت: برای توسعه استان فارس از تمامی ظرفیت‌های استان و سلایق سیاسی فارس بهره برداری شد.

به گزارش پیام خبر،  عنایت الله رحیمی ظهر شنبه در آئین افتتاح طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس بیان کرد: یکی از ابتکاراتی که در استان فارس در راستای توسعه استان مورد توجه قرار گرفت استفاده از پتانسیل‌های موجود استان است.

استاندار فارس ادامه داد: فارغ از نگاه‌های سیاسی باید از پتانسیل‌ها و نیروهای انسانی توانمند استان استفاده کرد تا بتوان فارس را به جایگاه اصلی خود در کشور رساند.

وی تصریح کرد: تمامی مدیران استان فارس در تلاش اند تا جدا از نگاه‌های سیاسی به دنبال توسعه استان فارس با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود استان فارس در سطح کشور باشند.

رحیمی تاکید کرد: طرح لوله گذاری انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس طرح بزرگی است که می‌تواند در فاز نخست آب خلیج فارس را به شهرستان‌های لامرد و مهر برساند و پس از آن در فاز دوم این خط انتقال به مناطق مرکزی فارس نظیر کلان شهر شیراز برسد.

وی ادامه داد: سه هزار و ۵٠٠ طرح در استان فارس دارای بیش از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ١۵٠ طرح ملی نیز در استان فارس در آستانه بهره برداری است که تمامی این فعالیت‌ها موجب خواهد شد استان فارس رشد قابل توجه‌ای داشته باشد.

استاندار فارس عنوان کرد: اگر به دنبال توسعه در استان فارس هستیم باید استانی متحد و منسجم داشته باشیم تا بتوانیم در رشد اقتصادی کشور دارای جایگاه باشیم.

 

کد خبر 149768

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید