جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
سه شنبه, ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۰۵
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اداره کل کتابخانه های عمومی و سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تفاهم نامه همکاری خود را به مدت یکسال دیگر تمدید کردند.

به گزارش پیام خبر، با عنایت به اهمیت کتاب و کتابخوانی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی فارس و اداره کل جهاد کشاورزی فارس به مدت یکسال دیگر تمدید شد.

این تفاهم نامه به امضای روح الله منوچهری مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس و احمد طمراسی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی فارس رسید.

به موجب این تفاهم نامه، اداره کل کتابخانه های عمومی فارس متعهد شد در زمینه های همکاری‌های فرهنگی و ارائه مشاوره به کتابخانه‌های جهاد کشاورزی، راه‌اندازی کتابخانه‌های مشارکتی در سازمان جهاد کشاورزی و زیرمجموعه‌های آن، آموزش و ارائه مشاوره‌های لازم به مسئولان فرهنگی جهاد در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی،   همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با کتاب و کتابخوانی در سازمان جهاد کشاورزی، فراهم‌ساختن امکان برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ترویجی و تبلیغی در زمینه کتابخوانی و همکاری در برگزاری مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه مفید در بین کارمندان جهاد کشاورزی و کشاورزان استان، اقدام نماید.

همچنین براساس این تفاهم نامه توسعه و بهبود وضعیت کتابخانه‌های جهاد کشاورزی، مشارکت در برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه کارمندان و کشاورزان استان، در اختیار گذاشتن امکانات جهاد کشاورزی، تشویق و ترغیب اهالی روستاها به ویژه کشاورزان و کارمندان جهاد به عضویت در کتابخانه‌های عمومی و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و  مشارکت کارکنان و خانواده‌های کارکنان جهاد کشاورزی در جشنواره‌های کتابخوانی از تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس است.

یادآور می شود: این تفاهم‌نامه در تیرماه به امضا رسید و به مدت یک‌سال معتبر است که در صورت رضایت طرفین تمدیدپذیر خواهد بود.

 

کد خبر 150017

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید