پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
سه شنبه, ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۵۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح شاخص‌های کیفی مربوط به بخش زیرساخت شبکه و اینترنت در ۴ ماه ابتدای سال ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: این شاخص ها به صورت میانگین، ۳۰ درصد بهبود کیفیت را نشان می‌دهد.

به گزارش پیام خبر، مهندس مجید سلطانی گفت: افزایش کیفیت در شاخص‌های شبکه، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه‌های گذشته محسوس بوده و نشانگر توجه ویژه شرکت به افزایش کیفیت ارتباطات به ویژه در بخش دیتا با توجه به نیازهای رو به افزایش مشتریان در شرایط کرونایی حاضر است. وی تصریح کرد: شاخص‌های کیفی شبکه مانند مقدار DNS، jitter و latency و Packet-loss با کاهش قابل توجه در چند ماه گذشته، بهبود کیفیت سرویس‌های مختلف و تحقق رضایتمندی مشتریان را در خدمات ارائه شده به دنبال داشته است. مهندس سلطانی گفت: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمت رسانی به مشتریان و در راستای تحقق شبکه IP محور، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان‌ها با بهینه سازی شبکه در حال اجرا و پیاده سازی است. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان ساخت: به منظور رسیدن به این هدف با همکاری بخش‌های مختلف شرکت مانند مشتریان، تجاری، شبکه و فناوری اطلاعات، عملیات مختلفی مانند راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص‌های کیفی شبکه، در حال انجام است که نقش مهمی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص‌های کیفی شبکه، به صورت متوازن و بهبود این شاخص ها در تمام کشور داشته است. / مخابرات منطقه فارس

 

کد خبر 150026

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید