پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
چهارشنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عنایت الله آتشی گزارشگر جهرمی بسکتبال بعد از ۴۲ سال گزارشگری و تفسیر این ورزش در برنامه زنده تلویزیونی از حرفه خود خداحافظی کرد.

به گزارش پیام خبر، عنایت الله آتشی مرد جهرمی بسکتبال ایران در برنامه زنده المپیک ۲۰۲۰ توکیو بعد از ۴۲ سال برای همیشه از گزارشگری ورزش محبوبش و به گفته خود او برای میدان دادن به جوانان خداحافظی کرد.

این گزارشگر محبوب بسکتبال بعد از گزارش رقابت ایران و آمریکا که با شکست ایران به پایان رسید تاکید کرد که در پایان المپیک برای همیشه از گزارشگری بسکتبال خداحافظی می کند.

در برنامه زنده المپیک ۲۰۲۰ اما اعلام شد که محمود مشحون رییس فدراسیون بسکتبال سعی در جلوگیری از این اقدام عنایت آتشی دارد و خواستار حضور وی در حوزه گزارشگری بسکتبال است.

وی علاوه بر گزارشگری، در سال ۱۳۵۲ مربیگری را آغاز کرد و از سال ۱۳۵۸ عضو کمیته مربیان بسکتبال جهان بوده و در سال ۱۳۶۰ هدایت تیم ملی ایران را در رقابت های آسیایی دهلی نو بر عهده داشت.

آتشی ازسال ۱۳۵۵ گزارشگری و تفسیر بازی های بسکتبال را در رادیو و تلویزیون آغاز کرد و با روزنامه ها نیز در حوزه این ورزش همکاری داشته است. او پدر مهراد و مهران آتشی بازیکن تیم مهرام و مربی تیم ملی نوجوانان کشور است.

 

کد خبر 150040

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید