جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۰۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اسامی داوران انتخاب آثار ششمین جشنواره کشوری بهونه (شهر نوشت) به ترتیب حروف الفبا عبارتند از ترانه حمادی، حسن دهقان، علیرضا شهریاری، فرزاد صدری، شبنم عالی بیگی و مهشیدسادات مظلوم، که آثار رسیده توسط این شش داور برای انتخاب آثار مورد بررسی قرار گرفته است.

به گزارش پیام خبر، داوران انتخاب آثار ششمین جشنواره کشوری بهونه (شهر نوشت) معرفی شدند و دبیر این جشنواره گفت: ۲۰۸ اثر از شیراز، تهران، البرز، کرج، کرمان، تبریز، کرمانشاه، گلستان، اصفهان، خوزستان، لرستان، نیشابور، سمنان، مشهد، و ... و ۵ اثر از ترکیه و انگلیس آثارشان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که توسط ۶ داوران انتخاب آثار مورد بررسی قرار گرفته است و به زودی منتخبین اعلام می شود.

سیدعلیرضا موسوی گفت: این جشنواره در قالب مسائل شهروندی است با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز برگزار می شود.

دبیر جشنواره کشوری بهونه با تاکید بر اینکه نیاز گسترده به شهرسازی و شهرگرایی در سده اخیر و همچنین انفجار جمعیت در کلانشهرها، ابعاد متنوعی به مسائل شهر داده و مباحثی چون آموزش و مشارکت شهروندان، اهمیت ویژه‌ای یافته است، افزود: جشنواره کشوری «شهر نوشت» در قالب هرگونه نوشته ای از جمله نوشته های کوتاه و بلند، متن، شعر، داستان، نمایشنامه، فیلمنامه، داستانک، قصه، انشاء و هر چیزی که با قلم و نوشتن مربوط باشد، از قبل اعلام فراخوان شد.

موسوی ضمن اطلاع اینکه علاقه مندان تا ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۰ فرصت داشتند آثار خود را با ذکر نام و مشخصات به شماره واتساپ ۰۹۱۷۳۰۵۶۲۹۹ و یا از طریق Www.bahoone.com  و Alireza.bahoone پیگیری و ارسال کنند، اظهار داشت: سکونت در شهر، تعهداتی را برای مدیران شهری و تکالیفی را بر شهروندان به همراه دارد و ارزش‌ها و هنجارهایی را به‌دنبال دارد که این مهم، مدیریت مطلوب شهری را با تکیه بر آموزش‌های شهروندی، همراه با پایگاه‌های آموزش‌دهنده در سطح شهر، جهت انتقال آموزش‌های شهری به مردم با هدف ارتقای مشارکت‌های اجتماعی بیش از پیش می‌طلبد و امیدواریم این جشنواره بتواند دیدگاه ها و اندیشه های نویسندگان و ادبا و هنرمندان و شهروندان علاقه مند را با خود همراه سازد.

 

کد خبر 150402

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید