جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. فرهنگ و ادب
دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ۰۰:۴۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: ارتباط موثر و سازنده روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس با خبرنگاران موجب انعکاس مطلوب عملکرد و اطلاع رسانی مناسب در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه تولیدات کشاورزی شده است که امیدواریم همواره تداوم یابد.

به گزارش پیام خبر، احمد طمراسی، امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: اهتمام در حوزه احترام و به کار گیری اصحاب رسانه به عنوان منابع اطلاع رسانی سازمان ها بهترین اقدام برای شفاف سازی و صحت برنامه های اجرایی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس افزود: انجام نظارت ها و ارائه اطلاعات دقیق عملکرد جهاد کشاورزی فارس نقش مهمی در نمود عملکرد تولیدکنندگان و تلاش مسئولان برای افزایش تولید در جامعه دارد و خبرنگاران در این حوزه سهم بسزایی دارند.

وی با اشاره به لزوم انجام تعامل سازنده میان روابط عمومی سازمان ها و اصحاب رسانه بیان کرد: ارتباط موثر و سازنده روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس با خبرنگاران موجب انعکاس مطلوب عملکرد و اطلاع رسانی مناسب در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه تولیدات کشاورزی شده است که امیدواریم همواره تداوم یابد.

ذبیح الله سیروسی، نیز در این نشست صمیمی گفت: قسمت بزرگی از تولیدات کشاورزی فارس در شهرستان شیراز انجام می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز افزود: زحمت تولیدکنندگان بخش کشاورزی باید به سمع و نظر جامعه برسد که خبرنگاران در انجام این انعکاس اهتمام ویژه دارند.

وی اعلام کرد: انعکاس اخبار کشاورزی موجب مطالبه گری در جامعه و پیشرفت می شود و شهرستان شیراز در انعکاس اخبار کشاورزی با تلاش روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس و شهرستان شیراز رتبه های اول تا چهارم استان قرار دارد.

حجت الاسلام سید محسن قائمی نیز در این جلسه گفت: تبلیغ و تلاش رسانه مقدس است و موجب انعکاس واقعیت ها در جامعه می شود که باید با صراحت و صداقت همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: نمود زحمات و اقدامات جهاد کشاورزی فارس با همکاری مطلوب اصحاب رسانه منعکس می شود.

وی تاکید کرد: استان ما سومین حرم اهل بیت (ع) است و در تولیدات کشاورزی در قله کشور قرار دارد و باید برای پیشرفت آن همگی در کنار هم متحدانه تلاش کنیم.

 

 

کد خبر 150450

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید