جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۲۲:۴۶
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: ۳۶ درصد تست های کرونا در استان مثبت می شود و ۹۵ درصد تخت های ویژه در استان اشغال است و مردم باید دستورالعمل های مقابله با کرونا را جدی بگیرند زیرا هنوز روند بیماری در استان همچنان صعودی است.

به گزارش پیام خبر، عبدالرضا قاسم پور،  در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آمار تجمعی بازرسی و نظارت  در سطح استان از ابتدای شیوع کرونا تا ۳۰ مرداد جاری گفت: در این مدت به ۳۴ هزار و ۶۷۹ صنف اخطار داده شده و یک هزار و ۳۵۰ واحد صنفی پلمب شده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: در این مدت ۱۷۱ هزار و ۵۹ خودرو عودت داده شده و ۵۶۶ هزار و ۱۵۴ خودروی متخلف نیز جریمه شده اند.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: در بازدید از ادارات استان نیز ۲۱۰ تذکر کتبی در این ایام داده شده و هفت مورد به هیئت تخلفات اداری معرفی شده اند.

وی با اشاره به تداوم تعطیلی ها بیان کرد: منع تردد بین استانی که به صورت سراسری اجرا می شود از ابتدا تا ۵ شهریور پیش بینی شده بود که تا همین زمان تداوم خواهد داشت اما تعطیلی ادارات و مشاغل غیر ضروری به تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا بستگی دارد.

قاسم پور ادامه داد: ۳۶ درصد تست های کرونا در استان مثبت می شود و ۹۵ درصد تخت های ویژه در استان اشغال است و مردم باید دستورالعمل های مقابله با کرونا را جدی بگیرند زیرا هنوز روند بیماری در استان همچنان صعودی است.

وی تاکید کرد: به دلیل نوع ویروس دامنه پیک این بار گسترده است و انجام واکسن موجب کاهش فوتی ها خواهد شد و روزانه در فارس حداکثر ۳۰ هزار دز واکسن تزریق می شود.

قاسم پور تصریح کرد: مدارس نیز تا زمانی که تمهیدات لازم انجام نشده بازگشایی نمی شود و بستگی به شرایط استان تا آغاز بازگشایی مدارس دارد.

 

کد خبر 153350

 

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید