تاریخ : دوشنبه, ۴ بهمن , ۱۴۰۰ Monday, 24 January , 2022
کد شما در این بخش

برگه نوشته

بالای سایت
2

بهبود قابل توجه شاخص‌های پشتیبانی و پاسخگویی شرکت مخابرات ایران

  • کد خبر : 153379
  • 31 مرداد 1400 - 21:49
بهبود قابل توجه شاخص‌های پشتیبانی و پاسخگویی شرکت مخابرات ایران
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: میانگین زمان انتظار و سطح پوشش کلی سرویس مراکز پاسخگویی شرکت مخابرات ایران نسبت به سال گذشته، افزایش و نرخ از دست رفتن تماس به میزان قابل توجهی، کاهش یافته است.

به گزارش پیام خبر، مهندس سلطانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر اهمیت استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز تماس مشتریان شرکت مخابرات، اعلام کرد: شاخص‌های مرکز تماس ۲۰۲۰ در تیر امسال با افزایش در اغلب مناطق، به میانگین کشوری سطح سرویس ۹۰ درصد و میانگین زمان انتظار مشتریان به حدود ۲۷ ثانیه رسیده است که نسبت به آمارهای پیشین، وضع بهتری را نشان می‌دهد.

وی افزود: میانگین نرخ از دست رفتن تماس‌ها نیز به حدود ۷ درصد رسیده که با توجه به گستردگی حوزه فعالیت نسبت به بررسی‌های قبلی کمتر شده است، ضمن اینکه بسیاری از تماس‌های مراکز مخابراتی با توجه به ناآشنایی با اپراتورهای دیگر و سایر سازمان‌های ارتباطی، به سمت مخابرات است که این رقم نیز با افزایش اطلاع رسانی و آگاهی مشتریان، رو به کاهش است.

سلطانی اضافه کرد: در بیشتر استان‌ها به میزان متناسب و قابل قبولی در شاخص‌های پاسخگویی و پشتیبانی رسیده ایم و تنها در استان‌های خوزستان و تهران، این شاخص‌ها ضعیف‌تر است که با برنامه ریزی ویژه، امیدواریم شاخص‌های این دو منطقه را نیز هر چه سریع‌تر به میانگین کشوری برسانیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: وضع کلی در شاخص‌های میانگین سطح سرویس، میانگین از دست رفتن تماس‌ها و میانگین زمان انتظار، مناسب و رو به بهبود است و البته با پیاده سازی طرح‌های یکپارچه در حوزه امور مشتریان، در تلاش هستیم شاخص‌های پاسخگویی را به استانداردهای قابل قبول و پذیرفته شده اتحادیه جهانی مخابرات نزدیک‌تر کنیم.

لینک کوتاه : https://payamekhabar.ir/?p=153379
کد شما در این بخش

برگه نوشته

پایین سایت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.