جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
چهارشنبه, ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۸:۲۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استاندار خوزستان از افتتاح و کنگ‌زنی بیش از ۲۳۰ پروژه همزمان با هفته دولت در خوزستان با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پیام خبر، قاسم سلیمانی دشتکی امروز چهارشنبه ۳ شهریور در جمع خبرنگاران، پیرامون برنامه‌های هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه مدیریتی در کشور بودند و ما نیز در ایام شهادت این دو شهید بزگوار که تحت عنوان هفته دولت نامگذاری شده برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌ایم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این هفته فرصتی مغتنم است تا بتوانیم ماحصل عملکرد یک ساله دولت را بررسی کنیم افزود: گرچه در طول سال در مناسبت‌های مختلف پروژه‌های بسیاری به بهره‌برداری می‌رسد اما در هفته دولت نیز تعداد زیادی پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت بیش از ۲۳۰ پروژه آماده بهره‌برداری و کلنگ‌زنی است خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در مجموع بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی نمی‌توانیم برای افتتاح پروژه‌ها مراسم‌هایی گسترده و با جمعیت زیاد برگزار کنیم بنابراین با صدا و سیما هماهنگ شده که یک جلسه متمرکز و با حضور حداقلی برگزار و همزمان این پروژه‌ها در شهرهای مختلف افتتاح شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دولتمردان بتوانند خدمتگزاران خوبی برای مردم استان و کشور باشند و در جهت کاهش به درد و مشکلات آنها تلاش و رسیدگی کنند.

 

کد خبر 153507

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید