پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. ورزشی
چهارشنبه, ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ ۲۱:۱۰
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شهریار مغانلو با حذف عکس های خود با پیراهن پرسپولیس، به محبوبیت و مقبولیت خود صدمه جبران ناپذیری وارد کرد.
به گزارش پیام خبر، حضور در ارتش سرخ ایران برای هر بازیکنی محبوبیت زیادی را به دنبال دارد، بی وفایی و بی احترامی به این پیراهن از دید هواداران این تیم جبران ناپذیر است.

خبر پیوستن شهریار مغانلو به سپاهان بعد از امیدهای فراوان هوادارن پرسپولیس به حضور مجدد او، سبب شد تا هواداران قرمزها او را در فضای مجازی آنفالو کنند تا دنبال کنندگان این بازیکن نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر برسد.

اما آنچه هواداران پرسپولیس را شاید کمی عصبانی کرده باشد حذف تمام پست های مغانلو با پیراهن قرمزهاست که باعث شد تا دنبال کنندگان این بازیکن با ریزشی ۱۱۰ هزار نفری (در عرض یک ساعت) مواجه شود.

شاید پاک کردن عکس هایی با پیراهن پرسپولیس که قهرمانی لیگ ایران را به کارنامه شهریار مغانلو اضافه کرده است واژه ناسپاس را در ذهن مخاطب پدید آورد.

این حرکت مغانلو اگر بیان نقد و اعتراضی از سمت او بوده است، تنها سبب شد تا این بازیکن به موقعیت و مقبولیت خود در بین هواداران تیم جدید و تیم های آینده خود صدمه بزند.

مدیریت احساسات و بروز ندادن آن در فضای مجازی و مدیریت صفحه های مجازی که این روزها فضایی برای معرفی و کارنامه اشخاص است ضرورتی است که افراد سرشناس باید بدان آگاهی کافی داشته باشند.

حتی برخی پیج های معروف هواداران پرسپولیس در متنی نوشتند، ماشین خاموش بود، هلش دادیم روشن شد، رفت!!!

به طور کلی پاک کردن تصاویر باعث نمی شود آن دوره تاریخی در زندگی افراد حذف شود؛ پرسپولیس بی پول و قهرمان، خوب یا بد، حداقل یک تصویر را باید مغانلو در صفحه خود باقی می گذاشت تا رفتار غیر حرفه ای اش بیش از پیش نمایان نشود، او بلافاصله بعد از پاک کردن عکس های خود با لباس پرسپولیس، بخش کامنت های تمام پست های اینستاگرامی خود را بست.

 

پل هایی که شهریار پشت سر خود خراب کرد؛ ریزش فالور های اینستاگرام مغانلو

پل هایی که شهریار پشت سر خود خراب کرد؛ ریزش فالور های اینستاگرام مغانلو

 

کد خبر 153524

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید