جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ | ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری | ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. استان ها
پنج شنبه, ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۵۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس گفت: استان فارس روز بسیج اصناف را با برگزاری رزمایش «عاشقان ثارالله» با هدف کمک به آسیب‌ دیدگان کرونا برگزار می کند.

به گزارش پیام خبر، پاسدار مهدی دوکوهکی با بزرگداشت روز بسیج اصناف و شهادت شهید «حاج مهدی عراقی» گفت: رزمایش «عاشقان ثارالله» با همت بازاریان شیراز برای کمک به آسیب‌ دیدگان کرونا به مناسبت روز بسیج اصناف در استان فارس برگزار می‌ شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر فارس افزود: ۴ شهریور سالروز شهادت شهید «حاج مهدی عراقی» به عنوان روز بسیج اصناف نامگذاری شده و امسال شهید نوازالله رنجبر، شهید شیرازی به عنوان شهید شاخص بسیج اصناف در سطح ملی انتخاب شده است.

وی اضافه کرد: برنامه ‌های این هفته با همکاری اتاق‌ های اصناف استان، اتحادیه‌های صنفی و خیران بازار با عنوان رزمایش «عاشقان ثارالله» در استان فارس برگزار می ‌شود.

دوکوهکی با اشاره به سایر برنامه ها گفت: گردهمایی و غبارروبی، روایتگری و تجلیل از خانواده شهید «نوازالله رنجبر» در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز، توزیع بسته‌های فرهنگی شامل ادعیه مرتبط با ماه محرم و صفر به ویژه دعای هفتم صحیفه سجادیه همراه با عکس مدافعان سلامت در هر شهرستان، توزیع بیش از ۶ هزار سری لوازم ‌التحریر هر کدام به ارزش ۷۰ هزار تومان، همراه با توزیع ۱۳۰ هزار عدد ماسک از دیگر اقدامات این رزمایش بزرگ در هفته گرامیداشت بسیج اصناف در استان فارس است.

 

کد خبر 153624

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید