پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۷:۵۷
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رئیس سازمان آموز و پرورش استثنائی کشور با بیان اینکه یکی از جدی ترین انتقادات به نظام های آموزشی عدم رشد، خلاقیت، عدم گسترش عدالت و آموزش های صرف نظر بود، گفت:توسعه آموزش های فنی حرفه ای در کشورمان گامی در جهت بهتر زیستن، رفتن به سوی آموزش و پرورش ارگانیکی و آموزش های مهارتی است.

به گزارش پیام خبر، سید جواد حسینی در آیین افتتاحیه کارگاه های آموزشی دکتر فرخ با بیان اینکه مرحوم فرخ علاوه بر روحیه بخشندگی معلمی به تمام معنی بود اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز کشوری با همت این عزیز از کنار مضجع رضوی شکل گرفت و منشا خدمات زیادی به آموزش و پرورش در حوزه ساخت و تجهیز مدارس شد. رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور با بیان اینکه یکی از جدی ترین انتقادات به نظام های آموزشی در دنیا عدم رشد، خلاقیت، عدم گسترش عدالت و آموزش های صرف نظری بود، اظهار کرد: توسعه آموزش های فنی حرفه ای در کشورمان گامی در جهت بهتر زیستن، رفتن به سوی آموزش و پرورش ارگانیکی و آموزش های مهارتی است. حسینی با بیان اقدامات نوآورانه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از جمله از اقدامات نوآورانه آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه فعالیت های خیری در حوزه آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش یا ایجاد مجمع خیرین توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش و همچنین راه اندازی مرکز رشد کارآفرینی دانش آموزان است. وی افزود: طرح صد دبیرخانه صد مدرسه از دیگر اقدامات نوآورانه در استان خراسان رضوی است که بر اساس این طرح هر مدرسه می تواند دبیرخانه همکاری های مشترک یک دستگاه اجرایی با آموزش و پرورش باشد. رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشو با بیان اینکه توسعه دارای دو ویژگی توازن و پایداری است گفت: ارتباط دستگاه های اجرایی با یکدیگر موتور محرکه توسعه جامعه است و این ارتباط هر چقدر در آموزش و پرورش قوی تر باشد می تواند به کل جامعه نیز تسری پیدا کند. حسینی تصریح کرد: مشارکت وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در کمک به مدرسه سازی و گسترش فرهنگ استفاده از آب در بین دانش آموزان قابل تقدیر است.

 

کد خبر 155190

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید